iris bloempje

A

Anoniem

Guest
Hoi Iris hoe is het met je?
Heb je al een tijdje niet gesproken en ben benieuwd hoe het met je is?
Gr lisette

Hoi Hoi!!

Sorry dat ik even inbreek!! Maar de M&M ladys vragen zich ook af hoe het met je is!!
Laat nog maar eens iets van je horen!

groetjes

Hoi Patricia,
heb jij het over irisbloempje of over mij?
Zal wel over iris zijn.
Gr lisette

Nou eigenlijk Iris!! maar dat geeft niet hoor!

Ik las dat je ook zwanger bent... haha wij hebben vorige week positief gestest..
Vind jij het ook allemaal zo spannend, ik heb in jan een MK gehad dus ben nu helemaal een beetje bang...

Heb wel hele zware borsten, en steekjes maar verder eigenlijk alles wel ok!

Hoe is het met jou, heb jij al last van kwalen.....

groetjes

Hoi patricia proficiat.
En ja ik ben heel onzeker en bang.
Ik dacht wel dat jullie iris bedoelden want ik ben wel eens op jullie onderwerp geweest maar niet vaak.
Ik ben op het moment heel erg moe maar ik slaap ook heel slecht s'nachts.
En af en toe krijg ik ineens steken in mijn lies.
Ik krijg volgende week mijn echo.
Misschien ben ik dan wat geruster.
Gisteren kwam de mevr van moeders voor moeders en die nemen dan een zwangerschapstest af.
Ik was gewoon weer zenuwachtig voor de test.
Niet te geloven he.
Gr lisette

Nou ik begrijp dat wel hoor.
Ik wil ook graag moeders voor moeders doen, maar wil nog heel even wachten, ik had me de vorige keer bijna aangemeld en toen was het mis, dus ik wacht nog
heel even, maar moet eigenlijk eerst de gyn bellen... maar dat doe ik volgende week!!

Nou leuk, ik klets ook altijd bij de M&M ladys, daar is het heel gezellig en iedereen weet wat van elkaar. maar het is ook leuk om met jou te kletsen, ik denk dat we een beetje gelijk opgaan, ben nu in week 6....

Volgens mij ben jij al verder......

Groetjes Patricia

hoi dames
onze computer is niet goed kon er niets op doen.

maar ik leef nog .

ik heb dinsdag eerste ego gehad en ben 7 weken hardje klopte regelmatig en zeer krachtig moet 14 mei voor de tweede ego .

groetjes iris

Terug
Bovenaan