iris vandaag heup controle gehad op het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
nauw vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
eerst een foto laten maken van de heupen en toen 1uur en 25 minuten gewacht voor we aan de beurt waren bij de orthopeed.
de heup kom is net op de gens wat hij moet zijn.
maar iris hoeft de beugel niet meer aan.
nu moet iris gaan lopen en als ze dat goed kan moeten we terug komen.
is de heup dan niet verder ver in de kom gegaan.
dan staat ons toch nog een operatie te wachten.
dus we hopen dat iris haar lichaam zich zelf verder zal herstellen en een goede heup kom zal ontwikkelen anders moeten we toch nog opereren.
groetjes petra mv iris bijna 13 maanden

hè hè, eindelijk van die beugel af! Lekker hoor. En we duimen mee hoor! Even lekker gaan genieten van een lopend wondertje!
Liefs NElleke

Wauw eindelijk die beugel af! Goed hoor, nu concentreren op het lopen, dan gaan wij hier met zijn allen voor jullie duimen dat er geen operatie nodig is!

Groetjes van Cissy en Fabio

bedankt voor de reactie's
ben wel eens benieuwd wanneer ze echt goed gaat lopenen los natuurlijk.
ben wel van plan om na de feestdagen pas te gaan als ze dus dan loopt. ergens in januari even rust aan het hoofd.

groetjes petra

Oh, dat zal wel een opluchting zijn. Nu kan ze lekker gaan lopen en hopelijk herstelt de heup vanzelf!

Groetjes,
Nelly.

Goed nieuws, weer een stapje verder. Lekker hoor dat Iris de campspreider niet meer omhoeft. Ik hoop dat het kommetje door het lopen verder goed ontwikkelt. Ik zal voor jullie duimen. Succes en geniet van het gaan lopen van Iris.

ja kan me idd. wel indenken dat je wat rust aan je koppie wil hoor...maar tis in ieder geval eerst heel goed nieuws dat ze de beugels af kan...geweldig hoor...lekker weer alle vrijheid...

we zullen duimen dat alles zich verder goed gaat ontwikkelen....

liefs denise

Terug
Bovenaan