Ironisch!

A

Anoniem

Guest
Een tijdje terug vroeg ik bij het spelletje (om elkaar beter te leren kennen)  'wat zou je doen met een miljoen'. Blijkt vanavond dat de postcodekanjer in ons dorp is gevallen. Het was even spannend, maar wij wonen niet in de juiste wijkcode. Mijn zus wel (woont een wijk naast ons). Gelukkig spelen ze mee. Nu even afwachten hoeveel ze gaan winnen.

Maar goed, nog geen miljoen voor mij dus.........

Groetjes, Karin

Das wel leuk voor je zus zeg!!
Maar ken me voorstellen dat je er stiekem van baalt dat hij niet in jou wijk is gevallen.
Maar goed... je gunt iedereen het beste!!
Ben benieuwd wat je zus heeft gewonnen hoor.
Mag ik vragen waar je woont??
Wij volgen dat nl. niet.

Groetjes Debby.

Hoi Karin,

Ik heb toen antwoord gegeven op die   vraag hahaha. Wel ironisch ja.. Ik ga zelf voor de staatsloterij, die wil ik elk jaar winnen hahaha en dan niet   5 euro

groetjes Mariska

Hoi Debby,

Wij wonen in Wijchen. Een dorpje in de buurt van Nijmegen.
Weet je, ik gun het mijn zus en haar partner van harte! Zij verwachten in feb. hun tweede kindje, dus een 'extraatje' is daar van harte welkom.
Eerlijk is eerlijk, als ze straks een miljoen zouden winnen, dan zou ik best even moeten slikken, want wij zouden het ook zo goed kunnen gebruiken.

We wachten 1 januari in spanning af.

Groetjes, Karin

Ha Ha. Leuk joh (nou ja...voor je zus dan)
Als het bedrag maar groot genoeg is dan krijg je er misschien nog wel iets van mee, toch? Wel leuk dat jij nou net degene was die vroeg wat je met een miljoen ging doen??

Wij blijven ook hopen met een oudejaars lot

Groetjes lynn

Terug
Bovenaan