Irregulaire antistoffen - uitslag bekend

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Ik heb vandaag weer wat geleerd: assertief zijn, helpt echt!

Gisteren voor de derde keer bloed laten prikken op irregulaire antistoffen (zie mijn eerdere topic: nog steeds geen zekerheid......). Ik had op het formulier gezien dat het bloed voor onderzoek  zou worden opgestuurd aan Sanquin in Amsterdam. Even wat gegoogled, telefoonnummer gevonden en in no-time hing ik aan de lijn met de mevrouw die vandaag mijn bloed heeft onderzocht. Ze zei letterlijk: de buisjes liggen voor me, ik heb het onderzoek net afgerond. Ze mocht me de uitslag alleen niet doorgeven, maar zegde me toe de uitslag direct te zullen doorbellen aan de vk (in plaats van met de post). Een kwartier later werd ik gebeld door de verloskundige. Ze hebben kunnen uitsluiten dat de antistoffen die ik aanmaak gevaarlijk zijn voor de zwangerschap! Joepie. Ze weten nog altijd niet welke antistof ik wel heb, maar alle gevaarlijke "exemplaren" zijn getest en die zijn het in ieder geval niet. Ze onderzoeken nu nog wel verder, omdat het toch belangrijk is om het te weten. Ik heb al eens een bloedtransfusie gehad en voor dat soort zaken in de toekomst is het dus van belang.

Ben wel enorm opgelucht dat het nu duidelijk is dat het voor onze hummel geen kwaad kan! Vanaf nu ga ik enorm genieten. Ik ga morgen eerst eens een leuke pakje kopen voor de baby. Dat had ik nog niet gedaan!

Groetjes,
Hester

PS. Iedereen die heeft gereageerd met raad en informatie onder mijn vorige topic: HARTSTIKKE BEDANKT!

Hoi Hester,

wat een goede uitslag. Wat goed van je dat je erachteraan hebt gebeld. Dagen in de onzekerheid zitten is niets. Nu kan je heerlijk gaan ontspannen en genieten.  

veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan