<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik zit ergens best wel mee en ben benieuwd of jullie dit herkennen en of jullie eventueel kunnen helpen of tips hebben?! <br />mijn vriend en ik hebben sins een tijdje weer contact met zijn moeder (mijn schoonmoeder) dus. Niet dagelijks maar er is weer een begin. Nu is het zo dat mijn vriend en ik onlangs zijn verhuist naar mijn geboorteplaats een uur verder op. Toen we haar dit vertelde was dat natuurlijk heel vervelend voor haar vooral omdat ze geen rijbewijs heeft. Als blikken konden doden, had ik dit verhaal niet kunnen typen. Nadat we dit gemeld hebben zeiden we dat we zwanger waren (nu 20 weken) en toen begon het. Zo n overdreven reactie dat ze zei dat er een ambulance moest komen want ze kreeg geen lucht en helemaal dramatisch. Nouja iets waar ik totaaaal niet tegen kan. Nu onlangs onze gender reveal gehad waarbij zij zo nodig keihard moest schreeuwen want de binnenkant van de taart voor kleur had voordat wij het aan mijn familie konden laten zien. Daarna nog even mijn vriend aan de kant duwen om zelf de kinderwagen te testen. En volgens mevrouw gaat ons kind echt nooit in dat jasje passen wat we gekocht hebben. Op facebook moet ze ook de hoofdrol spelen. Ik zeg het elke keer tegen mijn vriend maar hij zegt elke keer dat hij het niet zo ziet en continue ligt het aan mij. Ik wil mijn kind gwn niet bij een binnen rokende oma hebben de heledag die zo doet waar ik me aan irrieteer. Ik probeer me echt open te stellen maar merk dat ik mezelf opvreet. Hebben jullie tips? <br />Liefs. </p>