irritant zeg!

Hoi,

Mijn dochtertje rolt nu sinds ongeveer een week van rug naar buik. Het irritante is dat ze niet terug kan rollen! Dus ze rolt, ligt op haar buik, kijkt even rond en na een tijdje heeft ze het gehad en moet ik haar weer helpen terug te rollen. Dat is best lastig, voor haar en voor mij. Ze doet het zo vaak, binnen de kortste keren ligt ze weer op haar buik.

Hoe lang duurt het voordat ze zelf terug kunnen rollen? En wat kan ik nog meer doen?

Groetjes, Emmy

ps: begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel leuk dat ze dit al kan! Het is alleen lastig dat ze nog niet verder kan.

Hallo

Mijn dochtertje Meike begon ook met om te rollen van haar rug op haar buikje
Had haar armpje dan onder haar buikje liggen en kon ook niet terug draaien
Heb toen een paar keer haar arm eronder vandaan gehaald en ik denk met puur toeval draaide ze een week later een keer zelf weer terug en nu doet ze het 2 weken later zelf

Groetjes Monique

hoi
je kunt haar,met wat steun vanaf de zijlijn,laten klungelen.des te eerder leert ze terugdraaien.meestal duurt t niet langer dan een weekje voordat ze het terugrollen ook doorheeft.
je kunt haar helpen door haar armpje een stukje onder haar uit te trekken en haar beentjes tegen te houden zodat ze zich af kan zetten.
succes met gymmen!!

Hoi hoi,

Hier precies hetzelfde. Hij rolt steeds op zijn buik en het lukt dan niet om terug te rollen hij maakt zich zo boos en zet het op een huilen omdat het niet lukt. Als ik hem dan weer terugrol op zijn rug ligt hij binnen no time weer op zijn buik te huilen. Ik hoop dat hij snel zelf terugrolt. Hij wordt er zo ongedurig door. Hij wil het gewoon zelf kunnen denk ik.
Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan