Irritant !!!

Mijn moeder, ik ben heel gek op haar hoor, maar soms.... GRRRRRR

Mijn moeder heeft het altijd beter, erger, zwaarder, moeilijker dan een anders. Ze vergelijkt haar diabetes 2 met zwangerschapssuiker... Ja het lijkt op elkaar, maar het is niet precies hetzelfde dat heb ik al 1000 keer uitgelegd! Ze heeft een ander dieet dan mij en dat is toch logisch? Ik ben zwanger, zij niet!
Maar haar buik was wel veeeeeeeeeeeel dikker, aldus mijn moeder, wat maakt mij dat nou uit?
Met andere woorden, misschien had zij toen ook al zwangerschapsdiabetes....

Waarschijnlijk wordt de keizersnede een week eerder gepland vanwege de omvang van de baby,dus ik bel mijn moeder daarover op zegt ze: oh poeh dan krijg ik het wel druk die week!? Tjee

Geen woorden meer voor.....

zucht....kan me goed voorstellen. Ach zo heeft iedereen wat, hier zijn het schoonouders die commentaar hebben dat mijn buik zo klein is en zich zorgen dat ik niet ben aangekomen...

Maar spannend dat de kleine waarschijnlijk een week eerder komt!! Hier is het nog ernstig rustig, alleen de assistent van de vk vermoed dat ik niet nog een keer voor controle langs hoef, maar afgezien van haar vermoed ik dat het gewoon richting de 40 weken gaat worden.

Hoi Suuz, mijn keizersnede staat gepland op 21 november, hopelijk toch een weekje eerder.

Ik heb juist een hele grote buik, mede mogelijk gemaakt door de diabetes! Is echt niet leuk meer!

Ja ouders/schoonouders, je kan niet met, maar ook niet zonder ze! Mijn schoonvader zei vorig jaar, 3 uur na de bevalling: "wat een dike buik heb je nog!" grrrr

Haha je kan niet met en niet zonder idd. Het is wel zo dat je met zw diabetes meer kans hebt op type 2 later. Maar ook andersom. Type 2 in je familie meer kans op zw diabetes. Maar goed daar kan je helemaal niks mee nu.

Troost je dat ook zonder zw diabetes je een flinke buik en groot kind kan hebben :) aldus de ervaringsdeskundige. En je kan met zw diabetes ook een klein kind hebben.

Kortom je hebt gewoon nuet zoveel geluk. Dat er iets niet goed is en je zorgen over hebt is al lastig genoeg zonder dat andere iets ook hebben gehad, erger hebben of iets ernstigers hebben.

Fijn dat het een week eerder gepland wordt. Misschien heeft jullie kindje hierdoor minder klachten na de geboorte.

Hou nog even vol en denk aan jezelf!

Tsja....die irritanties heb ik ook wel eens hoor.
Meer naar mijn schoonouders toe. Wat weer tot grote irritatie bij mijn vriend leidt.
Maar ja......

Leg je er bij neer. Ik kan me soms ook erg opwinden en dan later denk ik ook dat ze t vast niet zo bedoeld hebben. Of dat ik ook wel hormonaal of gestresst kan reageren.

En dit is je vijfde kind he. Dus helemaal niet raar dat je een grote buik hebt.

Sterkte nog even!
Heb je gister nog gekeken? En voel je je er nu nog steeds lekker bij? Ik heb niet gekeken hoor. Ben ff genezen na mijn youtube avontuur ;-)

Terug
Bovenaan