<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik dacht even misschien is dit de manier.. ik moet echt even mijn ei kwijt. Vorige week vrijdag ben ik bevallen van mijn dochtertje met 34 weken. Gelukkig maakt zij het goed na een moeilijke start en maak ik het ook redelijk goed nadat ik 1 liter bloed verloren ben. We zijn van ziekenhuis naar ziekenhuis gesleurd met ons meisje, maar als het goed is mag zij volgende week naar huis. Mijn zoontje moest een tijd bij famillie slapen omdat wij het zo druk hadden in deze tijd. 3 dagen na mijn bevalling stond ik alweer op me benen alsof er niets gebeurd was omdat ik van ziekenhuis naar ziekenhuis moest reizen met het ov om mijn dochter te zien. Mentaal was het zwaar maar lichamelijk was het echt een aanslag. Zoals ik al eerder aangaf mag mijn dochertje volgende week eindelijk naar huis als t goed is, en kan ik eindelijk genieten van mijn gezinnetje en mijn rust pakken. Maar nou komt het. Mijn schoonvader komt persee volgende week woensdag bij ons slapen tot zondag? ik kan wel janken als ik daar aan denk. Ik wil gewoon alleen met mijn gezin zijn met niemand er bij. Emotioneel was het al zwaar en dan komt hij ook nog in mijn nek heigen... hij is slordig, hij stinkt, rookt de hele dag (niet binnen) maar hij loopt steeds in en uit het huis. Vervolgens als hij honger heeft zegt hij ook nog “heb je niets te eten” alsof ik een housemade ben? hij slaapt de hele dag, snurkt hard en kan de hele dag zijn bilspleet zien. Ik wil hem gewoon hier niet hebben. Ik krijg al tranne in me ogen als ik dit schrijf. Ik wil het gewoon echt echt echt niet?, maar hoe maak ik dat duidelijk aan me vriend op een aardige manier...volgens mij is er geen aardige manier om te zeggen ik wil niet meer dat je vader komt. Tijdens mijn zwangerschap was het ook al zo dat ik de hele dag zijn rommel moest opruimen... zucht wat moet ik doen?</span>