Irritante verloskundige!

Ik had afgelopen donderdag weer een afspraak bij de verloskundige. Dit keer had ik een (nieuwe) vrouw die ik dus nog niet eerder had gezien. Ik vond haar gelijk irritant (erg van mij he,hhahaha) haar manier van praten (aghhhh). En toen begon ze over de bostvoeding, ik wil het dit keer weer proberen. Heb het bij mijn zoontje 6 wk volgehouden (toen was het na elke voeding huilen want hij kreeg te weinig binnen) en bij mijn dochtertje heb ik 2wk gekolft en geprobeerd aan te leggen maar ze wou de borst absoluut niet.Toen zij ze ook dat elke vrouw borstvoeding kan geven! Dus met andere woorden "jij kan het ook dus heb je het wel echt geprobeerd???"Ok haren gingen bij mij al overeind staan, maar bleef rustig. Ik heb altijd gezegt dat ik bostvoeding als 1e keuze heb, maar ga er geen drama van maken, ik wil me er zelf fijn bij voelen en als dat betekend dat ik snel op flesvoeding overstap dan doe ik dat!!!

Zo moest ik even kwijt,haahah

groetjes Anne

En helemaal gelijk heb je...is ze helemal van de pot gerukt... Hi,hi...(misschien is het haar eigen frustratie dat het bij haar nooit gelukt is!!) Ik ben helemaal voor borstvoeding en heb het super lang volgehouden, ging gepaard met borstontstekingen en mega tepelkloven...maar heb ook voor mezelf een grens getrokken lukt het niet meer dan niet. Zijn heeeeel veel mensen gezond groot geworden met de fles, ik vind je al een bikkel dat je het voor een derde keer weer vol goed moed gaat proberen, go girl!!

Pff... waar bemoeit ze zich mee... Je geeft toch aan dat je het wilt proberen, daar moet zij zich maar bij neerleggen...
Ik ga het niet eens proberen, maar mijn vk zeurt daar gelukkig ook niet over!

ERg he, dat je je zo kan ergeren aan mensen.... pff...

Gatsie wat een muts! Vind het zo irritant van die bedweters je zo onder de druk proberen te zetten en je een schuldgevoel proberen te geven.
Ik mag zo geen borstvoeding geven en het ZH roepen iedere keer vrolijk dat de fles prima is en dat het kind daarmee ook alles binnen krijgt.

haha waar bemoeit zij zich mee..............vind ook zeker stoer om het voor de 3de keer te gaan proberen.
Bij Floortje vond ik het een ramp dus ik start nu gelijk met fles voeding.
ik moet woensdag naar de vk en heb dan ook een invaller zeg maar ben benieuwd..........
Mijn vaste vk maken er helemaal geen punt van dat ik geen bv ga geven als je het maar met liefde geeft zeggen ze hier!
Nou dat doen we zeker.

gr louise

Jeetje, wat een gezeur van dat mens zeg. Ik denk dat ik haar wat anders vertelt zou hebben! Zelf kan ik geen borstvoeding geven. Bij mijn oudste bleef het consultatiebureau bij ieder bezoekje weer zeggen "Hij krijgt toch wel borstvoeding, he?" terwijl in hun dossier te lezen was dat ik dat om medische redenen niet kan geven. Verschrikkelijk bemoeizuchtig volk allemaal!

Gr Ingrid

Ach kan altijd wel lachen om dat soort mensen! Nu weet ze hoe ik erover denk, dus als ze er nog een keer over begint ja dan ziet ze een andere Anne hahahahahah!
Ik ben benieuwd hoe mijn kraamhulp zou zijn!! Zal ook gelijk tegen haar zeggen dat ik borstvoeding ga proberen te geven, maar er absoluut geen drama van ga maken!!

Voor sommige mensen is het geven van bostvoeding heilig en het belangrijkste wat je als moeder voor je kleine kunt doen!! En in wat voor stress sommige wel niet komen omdat het niet lukt!! Nou dat wil ik absoluut niet!! Proberen kan altijd en als het lukt mooi en anders niet!

Groetjes Anne

Ik heb iemand gezien die compleet in de stress raakte omdat het niet lukte en de kleine elk uur honger had... zweet brak haar uit als de kleine weer begon te huilen.. alles was open en deed pijn.. tot bloedens aan toe.
Daarom wil ik dus absoluut geen borstvoeding geven... Ken ook wel een aantal waar het wel helemmaal goed ging, en waar niks aan de hand was... maar door die ene ervaring laat ik het afweten.
Ben zelf ook met de fles groot gebracht en daar is niks mis mee zeg ik altijd.

Hoop voor je dat het gaat lukken, en wil het niet dan lekker overstappen op flesvoeding :D

Terug
Bovenaan