<p>Hoi meiden, </p><p>Op 10 juni heb ik met behulp van Cytotec tabletten mijn miskraam opgewekt. Sindsdien heb ik bloedverlies en draag ik maandverband. </p><p>Een week na de tabletten moest ik op controle komen en toen is er nog best veel weggehaald door de gyn. Vorige week moest ik terug en er zit nog een klein stukje bloed of stolsel van 3cm x 1,5 cm ongeveer, maar omdat er ook al groeiende eitjes en follikels te zien waren op mn rechter eierstok heeft ze er vertrouwen in dat alles tijdens de menstruatie eruit komt.</p><p>Ik verlies nog steeds bloed. Niet heel erg veel, maar ik heb wel nog steeds maandverband nodig. Ik ben bang dat dit misschien tot aan mn menstruatie kan duren door het stukje bloed/stolsel.</p><p>Maar nu krijg ik denk ik last van het maandverband het voelt heel erg geïrriteerd van onderen. Voel me net een baby met luieruitslag heb er al sudocreme op gedaan. Is er iemand die dit herkent? En die misschien een tip heeft qua maandverband of een crème?</p><p>In het begin gebruikte ik zwarte kotex, daarna witte kotex en nu wissel ik witte kotex af met Always. Kotex is nu eigenlijk wel groot, maar voelt het meest zacht aan.</p>