<p>Hoi dames. Ik ben 24 weken zwanger nu. </p><p>Omdat wij in nogal een klushuis wonen zijn wij bij 16 weken al begonnen met klussen. Wij hadden een hele grote slaapkamer die we in 2en gedeeld hebben zodat de ene helft babykamer is en de andere helft onze slaapkamer. Dit houdt dus in dat wij al een aantal weken in de rotzooi zitten. </p><p>Omdat ik de jongste uit de familie ben heb ik in de loop der weken ook van alles aan baby spullen gekregen die voor hen overbodig was. Heel lief en fijn allemaal maar mn hele huis staat daardoor vol met spullen. </p><p>Nu heb ik gister eindelijk onze babykamer ontvangen en kan ik gaan opruimen. (Speciaal vrij genomen voor de levering ook nog) </p><p>Hoppa bedje in elkaar, ging gemakkelijk. Ik maak de doos van de commode open, schroeven weg ! Niet mee geleverd.. Ik bel met de leverancier, blijkt het dat de set schroeven uit Verweggistan ergens moet komen ( Polen of Zweden ofzo) en dus nog wel even op zich laat wachten.</p><p>Aankomende week wordt onze inbouw kast geleverd, waar ruimte voor nodig is, om die in elkaar te zetten, maar ikk kan dus nergens heen met mijn spullen die eigenlijk al voor het grootste deel netjes opgeborgen hadden moeten zijn! </p><p> </p><p>Ik irriteer me dood, want ik kan niet eens simpel een paar schoenen van het rek pakken door alle spullen die ervoor staan... vervelend allemaal! </p><p> </p>