Irritatie!! Even vuurspuwen..

<p>Hoi dames. Ik ben 24 weken zwanger nu. </p><p>Omdat wij in nogal een klushuis wonen zijn wij bij 16 weken al begonnen met klussen. Wij hadden een hele grote slaapkamer die we in 2en gedeeld hebben zodat de ene helft babykamer is en de andere helft onze slaapkamer. Dit houdt dus in dat wij al een aantal weken in de rotzooi zitten. </p><p>Omdat ik de jongste uit de familie ben heb ik in de loop der weken ook van alles aan baby spullen gekregen die voor hen overbodig was. Heel lief en fijn allemaal maar mn hele huis staat daardoor vol met spullen. </p><p>Nu heb ik gister eindelijk onze babykamer ontvangen en kan ik gaan opruimen. (Speciaal vrij genomen voor de levering ook nog) </p><p>Hoppa bedje in elkaar, ging gemakkelijk. Ik maak de doos van de commode open, schroeven weg ! Niet mee geleverd.. Ik bel met de leverancier, blijkt het dat de set schroeven uit Verweggistan ergens moet komen ( Polen of Zweden ofzo) en dus nog wel even op zich laat wachten.</p><p>Aankomende week wordt onze inbouw kast geleverd, waar ruimte voor nodig is, om die in elkaar te zetten, maar ikk kan dus nergens heen met mijn spullen die eigenlijk al voor het grootste deel netjes opgeborgen hadden moeten zijn! </p><p> </p><p>Ik irriteer me dood, want ik kan niet eens simpel een paar schoenen van het rek pakken door alle spullen die ervoor staan... vervelend allemaal! </p><p> </p>

Hallo 
dat is inderdaad vervelend had mijn schoonzus ook gehad nou dat is echt een drama geweest kwamen ze het eindelijk leveren was het weer de verkeerde !! En vroeger ze er nog heel veel geld voor bij ook !! Net voordat haar kindje is geboren is gelukkig nog Alles geleverd ik hoop dat het snel wordt opgelost !! 

Groetjes 

Balen zeg! Geen tuin waar even iets onder een partytent kan? Familie of vrienden met wat ruimte over op zolder? Ik snap je frustratie.. maar kijk of het even elders heen kan.. garagebox voor 1 maandje?

Hallo 
dat is inderdaad vervelend had mijn schoonzus ook gehad nou dat is echt een drama geweest kwamen ze het eindelijk leveren was het weer de verkeerde !! En vroeger ze er nog heel veel geld voor bij ook !! Net voordat haar kindje is geboren is gelukkig nog Alles geleverd ik hoop dat het snel wordt opgelost !! 

Groetjes 

Kan je niet even vragen aan je familie om de spullen weer op te halen totdat jullie alles goed kunnen opbergen? Kon je dat ook niet van te voren tegen hun zeggen? 
Me vriends moeder zit er precies ook in omdat zij te laat was met die dingen te regelen dus slaapt ze nu in het donker op een matras op de grond omdat ze nog geen bed of kast kan kopen omdat alles nog niet klaar is....

Nou Ja het probleem is dat mijn familie bijna 2 uur bij mij vandaan woont. Ik zie ze dus meestal niet veel vaker dan 1 x per jaar. Dus weer even terugbrengen is de optie niet. Ik laat het gewoon staan waar het nu staat, alleen kan ik dus echt helemaal nergens bij op het moment... 
Gewoon heel erg irritant. Ach Ja.. om het positief te zien.. als ik niet bij mijn schoenen kan dan moet ik maar nieuwe kopen en dat vind een vrouw nooit vervelend toch :p

Adem in adem uit
Heb je niet iemand die handig is ? En dat je er samen andere schroeven in kan zetten. 
Wij wonen ook in een klushuis en ja dat is lastig maar je kan het niet verander. 
Bij ons is er een lekkage in de badkamer ontstaan 2 weken terug. En die stond nog niet op de planning om gedaan te worden en nu moet ie gedaan worden. Dus ik heb alleen onze slaapkamer en de baby kamer aardig netjes en voor de rest ligt de hele boven verdieping open aangezien de badkamer verplaatst moet worden na een andere kamer. En dit is voor de geboorte van de kleine  niet klaar. Dus ik moet me nu behelpen met een nood douche. 

Terug
Bovenaan