Irritatie of ruzie vlak voor "moment supreme"?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hebben jullie ook weleens een irritatie of ruzie vlak voordat er geklust moet worden?

Wij zijn nu bijna een jaar bezig voor ons 1e kindje en gaan 20 sept. de medische molen in. Ik merk dat de druk steeds groter wordt en dat het steeds moelijker wordt om te "moeten" klussen op het moment dat we denken dat de eisprong er aan komt.
Er hoeft maar iets te gebeuren of de zin is helemaal weg...en dan is het heeel moelijk om die knop weer om te zetten.

Herkent iemand dit en hoe gaan jullie ermee om?

Groetjes Hopey

hey hopey,

dat is volgens mij lang geleden dat ik je hier gezien heb
wij hebben vaak als ik in mijn vruchtbare periode zit weleens woorden om helemaal niks (ruzie kan ik het niet noemen) eerder een meningsverschil.
ook erg lastig
wij zitten nu in ronde 8 voor het 1e kindje

xxx

hey Hopey,

Daar ben je weer even!
Ik herken het wel hoor, ruzie of woorden net voor de ''klustijd". Gewoon proberen om dat los te laten hoe vervelend dit ook voor je is.

Hoe is het verder met je? Zie je op tegen de mm??

Ik denk aan je!

Liefs Annie

Hallo Mier,

Dat klopt, ik probeer de laatste tijd wat afstand te nemen van het forum omdat ik er teveel mee bezig was/ben. Maar bij vlagen lees ik weer wat op het forum en soms schrijf ik wat.

Hey Annie!

Leuk dat je even reageert!
Hoe is het met jou?
Verloopt de zwangerschap goed?
Zoals je hebt gelezen is mijn situatie nog niet veranderd...
20 sept. hebben we een vervolgafspraak in het ziekenhuis. Aan de ene kant zie ik er tegenop en aan de andere kant kijk ik er naar uit. Want dan hoop ik eindelijk antwoorden te krijgen... Ik zit al 7 jaar in onzekerheid of de chlamydia nu schade heeft aangericht of niet, ik wil het nu weten.
Het legt allemaal wel druk op mij en ook op onze relatie. Maar dat zullen veel meiden vast herkennen.
Het gaat een beetje met ups en downs zal ik maar zeggen.

Maar we gaan gewoon door!

Straks even uit eten en naar de film, even iets leuks doen.

Goed weekend allebei,

liefs Hopey

Terug
Bovenaan