Irritaties

Komt het jullie bekend voor dat je je gaat irriteren aan dingen waar je je voorheen totaal niet aan irriteerde?

Ik heb een hond die nogal snurkt. Hij slaapt ook nogal veel, dus ik hoor dat gesnurk eigenlijk constant. Soms stijgt de irritatie zo erg dat ik hem de deur uit wil gooien, maar het beestje kan er ook niks aan doen.

Liefs,
Kim

haha, heel herkenbaar! Ik heb normaal gesproken al niet zo'n heel lang lontje, maar met die hormonen erbij word het helemaal vreselijk! En mijn geduld is niet meer wat het geweest is! Vooral op mijn werk is het soms lastig, want mijn cliënten snappen nou eenmaal niet dat ik zwanger ben en daardoor een beetje raar doe af en toe. Maar mijn vriend word er af en toe ook helemaal hor en dol van hoor! Irriteer me aan van alles en vooral aan dingen die hij niet of wel doet. Terwijl het zelfde als altijd doet alleen vind ik het nu irritant haha. Dan zucht ie nog maar eens diep en denkt hij van binnen: "volgens mij is ze gek aan het worden" haha. Maja, hoort er bij he!
Alleen is het een beetje jammer dat ik me ook snel aan mezelf irriteer en daar kan ik dan erg chaggie van worden...
Ach, ik denk maar zo, nog maar drie maandjes en dan is de kleine er!
Liefs,
Mar

Ik hoor bij december, maar ik herken het wel.
Bij de eerste 2 had ik dat niet zo sterk, maar nu ben ik al van weinig uit het lood en reageer een stuk feller. Begrip krijg je maar weinig.
Als ik het zelf maar begrijp.
Ik hoop dat ik later nooit dement wordt, want dan vrees ik dat ik op diezelfde manier weer verval in dit soort primaire reacties!

Sterkte ermee.

Groetjes,
Tamar

ook hier de achtbaan van hormonen.... irriteer me af en toe werkelijk helemaal suf aan anderen! Dan denk ik; WAAR GAAT DIT OVER??? Vorige week wilden vrienden van ons met onze kleine jongen knuffelen terwijl in hun huisgezin de MG heerst... nou, ik ben me toch uitgevallen dat ze van m'n kleine jochie af moeten blijven... en weet je wat? Ik heb er tot de dag van vandaag geen spijt van!

Ik vind het allemaal wel best... iedereen zoekt het lekker uit... mijn gezin en ik eerst... (hmmmm... volgens mij begint deze ochtend ook al met een behoorlijke portie hormonen met horentjes en een drietandje.... )

Ga gauw een bijtende pup uit m'n tenen halen... donder! au au au au..... hij is nu 9 weken oud en dus gruwelijke kriebels aan zijn tandjes!

Iedereen vraagt overigens of de baby al geboren is als ze me met ons nieuwe hondje zien lopen... lekker complimenteus want het is een Engelse Bull.... je weet wel... zo'n lekkere rimpelhond die mooi zijn van lelijkheid!

Strakkies groeiecho bij de gyn!!! Ben er best zenuwachtig van.....

xxx

Sterkte Sunny. Heel begrijpelijk dat je zo naar vrienden reageerde. Jammer dat ze even uit zichzelf geen afstand hielden.

Verder moet ik weer lachen om je verhaal. Wordt er toch nog iemand vrolijk van ;-)

gRoetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan