Is alles wel goed?

Ik ben as woensdag alweer 13 weken en as donderdag weer een echo! Vind het wel spannend, de laatste 2 weken voel ik me eigenlijk echt goed. Niet meer zo vermoeid, niet meer misselijk. Ik wil zo graag weten of alles goed is met de kleine. Omdat ik me zo goed voel ga ik twijfelen of alles wel oké is, hebben jullie dit ook? Of moet ik gewoon genieten van het feit dat ik me goed voel? Ik weet het niet, tis ook mijn eerste zwangerschap ??‍♀️
 
Hoi Dees, 
Ik had tijdens mijn zwangerschap nergens last van, de 12 weken kan ook net het kantel punt zijn voor zwangerschapskwaaltjes. 
Ik zou dus gewoon lekker genieten! snap dat de echo ter bevestiging wel heel fijn is;)
Geniet er lekker van, want het gaat super snel ! :)
 
Bij de 1e de eerste 14 weken nergens last van
De 2e vanaf dag 1 kotsmisselijk
En de 3e int begin ook nergens last van. Met 12 weken continu verkouden en griep en alle kwaaltjes

Geniet ervan. Je krijgt ongetwijfeld wel ergens last van ?
 
Het zegt allemaal niks..
Mn nichtje was kots misselijk en kreeg toch met 12 weken te horen dat t hartje was gestopt. Ik daarentegen ging ook opknappen van de misselijkheid rond 12 wk en alles was goed..
 
Je kan je ook een paar dagen goed voelen ik voelde me soms paar dagen goed en dan paar dagen later was ik weer vollop misselijk en kwam alles weer terug
 
Terug
Bovenaan