Is buggy wel Kay-proof ???...

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Topic zegt het al.. Is mijn buggy wel Kay-proof?
Wat denken jullie?..

Esmé mv Kay

Hahaha!

Nee, het ligt inderdaad aan de buggy.

Mijn dochter heeft exact dezelfde buggy en heeft ook de neiging het parapluutje op te eten en er flink tegenaan te schoppen en er stevig aan te trekken. Helaas geen foto van het getrap om het te illustreren!

Groetjes!

hihi, Kayproof is ie niet!! Hij knabbelt er wel heel voorzichtig op!!! jammie.....

By the way, heb volgens mij een vergelijking gevonden tussen Kay en Tessa......de tenen! ahhhaa, Tessa heeft ook van die (positief bedoeld hoor!!) grote lange tenen! (goed om op te sabbelen zou Tessa zeggen als ze kon praten!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Lange tenen.. hihi,.. zolang het maar letterlijk blijft vind ik het goed

Foto geeft wel een klein vertekend beeld, ze lijken zo groot/breed! En dan te bedenken dat Kay erg slanke/smalle en idd lange voetjes heeft haha..
Hij heeft ze dan ook geregelt in zijn mond!

Maar als die voetjes van haar op die van Kay lijken kan ik alleen maar zeggen:" Ze heeft een paar  wonderschone voetjes"!

Esme, wat voor kleur parasolletje is dat aan de buitenkant? Hoort ie daarbij?
Ik denk toch dat ik voor die zwarte met vierkantjes ga, want daar heb ik al een parasolletje voor en ook mijn verzorgingstas is zwart....

Cissy

Nee joh, Parasolletje is gewoon eentje van de BabyDump voor 9,95 haha..
Had ik er eventjes aan vast gezet ivm de felle zon. Hij zit normaal aan mijn Quinny vast.

Ik heb dus ook een zwart parasolletje en een zwarte, net als jou, Kipling verzorgingstas.
Houd er wel rekening mee dat je geen zware/grote verzorgingstas aan de  buggy kunt bevestigen omdat hij anders omklapt. Je hebt een lichtgewicht buggy hè!
Misschien houd hij het wel, maar als Fabio wat meer naar voren gaat hangen oid dan kan die balans zo maar ineens verstoord  worden en valt je buggy om.. Opletten dus!

Ik heb de luiertas dan gewoon omhangen als ik écht weg ga, en voor korter gebruik het hoognodige in het boodschappengedeelte.

Ik weet wel dat je voor iets van 49,00 euro een of ander tas kunt bestellen voor er achter aan vast te maken. Daarin kun je flesjes etc opbergen. Super handig,.. Maar duur! zucht.. Kun je op die ene site bekijken.

Maar vind die zwarte ook erg mooi ja..

Esmé mv kay

Pak anders die roze,.. Daar past weer die olifanten ballon uit Amersfoort bij!

Fantje is helaas vorige week overleden . Fabio was ontroostbaar!

Terug
Bovenaan