Is Clear Blue altijd betrouwbaar?Zit nu op dag 40 en nog niets te zijn of te merken??

A

Anoniem

Guest
Heb gistemiddag met CB getest, dit was negatief.Kan het als je op dag 40 zit, nog steeds zijn dat je zwanger bent, maar dat het nog niet goed in de urine zit?

Wie van jullie heeft dit gehad: wel testen gedaan, maar negatief?En toch zwanger?

Liefs Karin

Hoi Karin,

Ik heb in totaal 4 testen gedaan. De eerste 2 waren namelijk negatief, hoewel ik deze wel snel had uitgevoerd (net over tijd en 1 week over tijd). Deze waren van Pedictor. Omdat ik het niet vertrouwde (ben namelijk altijd superregelmatig geweest), heb ik toen Clearblue uitgebrobeerd, na 1,5 week over tijd, en deze was toen hartstikke positief. Misschien moet jij juist Predictor of zo uitproberen? Dag 40 is echter al wel vrij lang, dus je hormoonaanmaak zou dan wel voldoende moeten zijn. Je kan ook een afspraak maken met de HA en een bloedtest ipv urinetest uit laten voeren om het echt zeker te weten (heb gebrepen dat dit namelijk ook kan, schijnt wel wat prijzig te zijn).
Hoop dat je hier wat aan hebt en succes!!
Groetjes,

Nathaly

Terug
Bovenaan