Is daar nou echt niets aan te doen...???

.... aan berg bedoel ik! Jarno had er nooit last van, tot vorige week (Hij is nu 22 weken)
Ik gebruik voor in bad badschuim met zemelen en verder doe ik er niets aan, maar is er misschien iemand met  de tip tegen berg?

Liefs Lien.

Jadey heeft er ook zo'n last van, het enige nadeel is dat de meid een hoofd met haar heeft waar je u tegen zegt, dus pads is geen opte. Wat wij doen is dat we haar hoofdje insmeren met babyolie en er dan met een babykam doorheen gaan. We houden de kam plat tegen haar hoofje aan en kammen het er dan uit zeg maar. Daarna gelijk onder de douche want alles blijft natuurlijk in het haar zitten.
Ze heeft dan wel 2 daagjes wat vettere krullen maar dat is niet zo erg.

gr tammy

Ben eigenlijk van het najaar 2006 forum maar wilde even reageren.
Wij hadden echt al alles geprobeerd (hier ook eentje met veeeeeel haar dus dat maakt het niet makkelijker!) maar uiteindelijk met de HAARLOTION VAN HET KRUITVAT alles weggekregen! Werkt echt super!
Gewoon flink wat haarlotion, even goed in laten trekken (ik heb het een beetje ingemasseerd) een paar minuten en dan met een kammetje voorzichtig alles weg halen!
Ik heb dat 1 keer gedaan en bijna alles was weg! De dag erna voor de zekerheid nog een keer, en toen kwam er nog een heeeeel klein beetje. Nu nergens meer last van! Heerlijk!

Terug
Bovenaan