Is dat mogelijk?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag..

Maandag was mijn laatste ongesteldheids dag (was oud bloed met klein beetje vers bloed)
Nu is zins eergisteren me libido op hoog gegaan en vanmorgen vroeg had ik akelige pijn in me recht onderbuik/lies en vandaag verlies is elke keer zeer rekbare afscheiding..

Alles bij elkaar lijkt het me eisprong het enigste wat ik niet begrijp is dat ik het zo vroeg vind ik had het volgende week(na het weekend) verwacht.
Maar kan dat zo vroeg?

Hey dromertje, ik breek even in.
Zelf heb ik het nooit gehad, maar het kan volgens mij geen kwaad. Hoeveel dagen er tussen je menstruatie en je eisprong zitten is niet zo belangrijk (volgens mij, ik ben geen arts...) De lengte van de periode na je eisprong tot aan je menstruatie is belangrijker, deze moet minimaal 10 dagen zijn om een goede innesteling plaats te laten vinden na de evt. bevruchting.
Benut deze dagen goed en wie weet!

Liefs Daisy

Onbenut zullen ze niet zijn gisteren al onbewust geklust..
Mocht het zo zijn zal wel lekker zijn hoef ik minder lang te wachten

Heb ik ook weleens gehad. Maar bleek later in de mand toch geen eisprong te zijn geweest want die kreeg ik alsnog later. Wat het dan wel was....I don't know.
Maar goed dat je t gedaan hebt,...altijd op safe spelen haha

Ik heb het ook al vaker gehad en het bleek later niet mijn eisprong. Ik ben nu ook net ongesteld geweest en had een paar dagen erna ook al het idee van een eisprong...... Wie weet gewoon klussen ;-)

Succes!

Ik ga er ook niet van uit weet wel dat er heel wat gaande is in me lichaam..
De rekbare afscheiding blijft en me libido blijft ook hoor en ook zijn mijn borsten voel ik zo af en toe

Misschien door de miskraam alles nog een beetje ontregeld? Anders misschien een ovu test doen of er al een tweede streepje komt?
Weet niet of dat zou werken hoor...snap nog niet helemaal hoe die testen nou werken ;)

Ovu testen vind ik 3keer niks en ze zijn nog duur ook..

We klussen gewoon wanneer we zin hebben en we zullen het wel zien begin volgend jaar

Terug
Bovenaan