Is dat normaal?

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve aanstaande moeders,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Nathalie en weet sinds een week dat ik zwanger ben!!! 8 weken en ik ben er dolgelukkig mee.
Ik moet volgende week naar de vk dus dat is lekker spannend. Nu heb ik een vraagje.
Heeft iemand van jullie (die ook net zwanger zijn) ook last van wat menstruatiepijn? niet erg, vooral in de avond, maar ik maak me een beetje zorgen. Ik heb geen bloedingen en buiten de vermoeidheid en gevoelige borsten, gaat het verder helemaal goed.
Ik hoop dat iemand mij een antwoord op kan geven.....??

Groetjes,
Nathalie

Hoi hoi,

als eerste gefeliciteerd.

De krampen die je omschrijft herken ik wel. Dat kan je baarmoeder zijn die wat groeit. Vooral sávonds als je de hele dag door hebt gegeten drukt alles een beetje tegen elkaar en je baarmoeder moet toch zijn plekkie in je buik veroveren.

Dat kan gelukkig geen kwaad. Net als de pijn in je borsten. Ik heb met zes weken al een zwangerschapsbeha gekocht. Mijn gewone beha paste toen ook niet meer en het zit gewoon veel lekkerder. Ik zou er in het begin niet te veel kopen, want ik heb in mijn vorige zwangerschappen vier keer een grotere maat moeten kopen. Ik ging van cup 70D naar 85E.

Zelfs nu ben ik al van 75D naar 80E gegaan en ik ben vandaag pas 16 weken.

Veel succes en geniet er van.

Veel liefs ...

hi Nath2003!
Bedankt voor je reactie.Ik begrijp best in welk situatie zit.En ik wil alleen maar zeggen dat ik het heel knap en goed vind om een alleenstaand moeder te worden.Ook al heb ik wel nog een vriend en hij doet alles voor mij,het lijkt net dat ik toch alles zelf moet doen.
En als je genoeg mensen om je heen hebdie om jou geven,komt het zeker goed!
Ps: die klachten at je hebt,zijn normaal. je hebt banden en/of bekken pijn.

Hallo, ik ben net zwanger van de derde en dit gevoel is heel normaal, dit gevoel had ik bij de andere 2 ook negen maanden lang. Zo herken ik ook iedere keer dat ik zwanger ben, ik wist het deze keer hierdoor al met 3 1/2 week. succes en geniet

Hoi Nathalie,

Ik ben ook 8 weken zwanger en herken het meteen.
Ik  heb hier ook last van, de ene dag minder dan de andere, maar vind het ook een vervelend gevoel.
Maar ik heb dit al eerder gelezen dat het normaal is.
Woensdag moet ik voor de 1ste keer naar de verloskundige en vraag ik het wel ff na, dan weet ik tenminste hoe het zit.
En succes met de zwangerschap!

Ennuh wel grappig wij zijn alle 2 8 weken zwanger en we hebben dezelfde naam.
Is het om de rest makkelijk te maken

Groetjes Nathalie

Van harte gefeliciteerd!!

Wat fijn dat je al gelijk zo ver bent sinds je het weet. De meeste zijn dan nog pas 4 of 5 weken.
Een vraagje aan je: heb je ook al eerder getest dan 7 weken? of had je toen pas voor het eerst getest?
Groetjes Debbie

Hoi Nathalie,

Inderdaad erg grappig dat wij beide 8 weken zwanger zijn en nog eens dezelfde naam hebben :) .... Laat me even weten hoe het woensdag is gegaan bij de vk. Ik ben erg nieuwsgierig.

Bedankt voor je reactie en heel veel succes en plezier met je zwangerschap!

Groetjes,
Nathalie

Hoi Debbie,

Nee ik heb nog niet eerder een test gedaan. Ik was wel vaker overtijd, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger zou zijn..... Maar gelukkig, de test was positief!!!
Ik zelf wist ongeveer de conceptie datum, en zou dan, toen ik de test deed 5 weken zwanger zijn. Maar de dokter en vk gaan uit van de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus ik kreeg 2 weken cadeau, Ineens was ik 7 weken zwanger! (nu inmiddels dus 8)
Ik ben voor het eerst zwanger, dus dit wist ik allemaal niet zo goed ha ha.
Ik ga donderdag naar de vk dus ik hoop dan ook wat meer te horen en weten.

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan