is dat raar of is dat raar

A

Anoniem

Guest
Wie heeft het ook een keer gehad of is er bekend mee?
Ik had vorig weekend zwangerschapstest gedaan van clearblue die gaf zondag na 2x testen een lichte streep dus kruisje. Maar moest je wel goed kijken nou dus ik ff gewacht tot woensdagochtend zag ik werkelijk helemaal niks meer. Ook van clearblue gedaan. Ik heb alle testen bewaard en die 2 bleven een lichte streep houden en die laatste veranderde dus ook niks zag nog steeds niks. Nu ben ik tussendoor zo beroerd geweest en veel buikpijn gehad. Ik begin ik nu wel ongesteld te worden wie kent dat?

Zou het een mislukt vruchtje zijn geweest of kan dat niet?

ik heb het ook gehad.
die van kruidvat ook gehaald en predictor die lag lichte 2 streep aan.opeens werd ik ongesteld.toen was die streep weg.nu heb ik digitaal van cb gehaald die echt aangeeft zwanger of niet.of die van hoeveel weken.
maar wat dat is geweest??? is voor mij ook een raadsel.
gr marjan

Lieve meiden, als je een positieve test hebt gehad, ook al was ie licht, dan ben je gewoon zwanger! Als je test daarna niet positief is dan zegt dat iets over het HCG gehalte... dat is gedaald... ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb toen de VK gebeld en die zei dat dit voorkomt bij een vroege miskraam. Het gaat dan fout als je ongeveer 2 weken zwanger bent of al eerder. Er is al wel wat hormoon aangemaakt vandaar die lichte positieve streep... kort daarna gaat het fout en gaat je lichaam al afbreken... het weinige hormoon wordt snel weggewerkt en je wordt voor je gevoel ongesteld. Bij mij was dat heel heftig (was toen 1,5 week over tijd), ook omdat ik wist dat ik zwanger was geweest. Ik heb een controle echo gehad om echt zeker te weten of alles schoon was. bij mij was dat niet... een week later verloor ik een propje (de vrucht), bij de volgende echo was ik helemaal schoon. Drie maanden later was ik weer zwanger en is alles goed gegaan..

Meiden, jullie zijn zwanger geweest en hebben een vroege miskraam gehad! neem contact op met je verloskundige en laat eventueel een controleecho maken of alles echt weg is... dan kun je daarna gerust opnieuw beginnen met klussen... je mag direct weer beginnen als het bloedverlies is gestopt.

Sterkte meiden!

Terug
Bovenaan