Is dat wel slijmprop?

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

ik schreef al over dat ik dacht slijmprop te verliezen..........
Het is niet zo heel fris hoor, dus als je aan het lunchen bent............

Gisteravond had ik tegelijk met voorweeën ineens 2 flinke proppen slijm, hmm heerlijk!
Echt heel stug voelde het aan, leek bijna wel lijm zeg maar.... Beetje groen achtig ook maar wel redelijk schoon, geen stukjes ofzo
Dus ik blij; vannacht bijna niet geslapen.

Maar wat schetst mijn verbazing; had ik er net weer 2! Die nog groter zijn zelfs, ongeveer 3 cm....

Hmmm..... kan dat wel! Straks heb ik weer iets geks!!!
Gewone afscheiding is het écht niet, dat heb ik ook al paar keer in flinke mate gehad, maar dat ziet er anders uit, meer wit en doorzichtig....

Iemand een idee of zal ik toch vk maar even bellen???????

Nou de groetjes maar weer!

meid ik weet het echt niet ik zou gewoon bellen
laat jehet even weten?
leer ik er ook weer van hihi
gisteravond had ik flink wat slijm maar was wit en dik en eenmailing.....heb geen idee verder

xx

Kan alleen uit ervaring spreken...
Ik heb er maar een verloren +/- 1,5cm in doorsnede en leek wel een stukje gelei/gelatine, wit doorzichtig van kleur....
Maar ik zou idd voor de zekerheid ff bellen: al kan ik me niet voorstellen wat het anders zou moeten zijn...

Suc6! Liefs Nika

Ik heb nu ook al 4x zo'n slijmklodder verloren. Een week of 2 geleden 2x en deze week weer 2x. Je hoeft je slijmprop niet in een keer te verliezen, kan ook elke keer een stukje zijn, dus maak je geen zorgen.

succes met de laatste loodjes!

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (morgen 40 wkn...)

Ja, gelei/gelatine zijn precies de goede woorden hihi!

Zolang ik geen andere klachten heb ;o)

Wil mezelf ook niet blij maken met niets!!!

Er zijn inmiddels wel een boel andere dames die dé datum bereiken he?

Groetjes

Ik had vanmorgen ook zoiets ranzigs.
Ook echt ineens een klodder slijm gewoon uit het niets. Ik had net geplast en liep de trap op en ineens voelde ik echt iets nattigs. Dacht in eerst instantie aan mijn vliezen maar toen ik de badkamer had bereikt en keek. Was het ook echt een gelei achtig iets. Vreselijk kleverig was hjet ook. (sorry voor de smerige details..)

Maar dat is ook al de 2e keer dat ik het heb. De eerste keer dacht ik aan mijn slijmprop maar nu weet ik het ook niet meer hoor! Vind het gewoon smerig dat het erbij hoort..

liefs gridje

hihi, ja ranzig he?

ik had de mazzel dat ik het voelde, je zult maar weglopen ergens met dat ding halverwege je been............

Vanmorgen wist ik het zeker; dit is dé slijmprop.

Een lange doorzichtige sliert, volledige helder kon er echt doorheen kijken met in het centrum een lichte sliert bloed.

Dat andere heeft er ongetwijfeld ook mee te maken gehad, maar dit was 'm toch echt.

Groetjes

Terug
Bovenaan