A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Sinds een dag of drie maak ik me druk om het feit of de baby gezond zal zijn of niet, ik had het bij mijn eerste kindje ook wel een beetje omdat ik daarvoor een miskraam had gehad maar niet zo erg als nu. De laatste tijd hebben mijn man en ik veel tegenslagen gehad en sinds ik zwanger ben is dat niet veel verbeterd des te meer ik bang ben voor een ongezond kind. De echo's zagen er allemaal prima uit, het kindje groeit goed en met de combinatietest had ik een kans van 1:5000 wat zeker niet slecht is voor een 35 jarige!
Soms zie ik ineens heel veel mensen met het syndroom van down of kom ik tig keer een busje onderweg tegen waar dus mensen met een handicap in zitten en dan vraag ik me echt af of dit voortekenen zijn. Het is misschien wel idioot dat ik er zo mee bezig ben en misschien komt het wel door de hormonen ik weet het eerlijk gezegd niet, zijn er meer meiden die dit gevoel herkennen? Ik vind het wel heel vervelend want ik wil zo graag genieten van mijn zwangerschap maar door mijn gepieker is dat zo moeilijk.
Groetjes,
Puk