is de felicitasmevrouw al geweest?

hi

ik werd gisteren gebeld door de felicitasmevrouw. ze komt volgende week even langs. is ze bij jullie al geweest?

wat moet ik verwachten? ik hoef toch niks te kopen he?

groetjes
annemarie

ps vrijdag naar de huisarts voor de heupjes

hoi!
Felicitas-mevrouw is van Prenatal doos toch? Heb ik nog niets van gehoord. Wel weet ik van vriendinnen dat je tot niets verplicht bent, dus voel dat ook niet zo!! T schijnt wel een leuke doos vol te zijn.
Succes bij huisarts vr (heb laatste tijd niet veel geforumd: wat is er met heupjes?)
Groetjes, mira sinds 02-01 mama van jaap

Ze is van de Etosdoos en die hoort bij de jonge gezinnen. Vorige week is ze bij mij geweest en ze werd met de minuut chagrijniger leek het, omdat ik totaal niet reageerde op alles wat ik kon kopen of waar ik lid van kon worden hihihi. De doos is goed gevuld inderdaad: veel tijdschriften, flesje spa, fruit- en groentehapje, flexibel lepeltje, zalfje, probeerpakje luiers. Als je moeilijk nee kunt zeggen, zeg dan dat je de foldertjes even op je gemak wilt lezen als ze weg is en daarna pas beslist wat je wilt ;-)

Hoi,

Deze dame is bij mij ook al geweest, dat was erg gezellig (maar niet heus). Ze wil je inderdaad van alles aansmeren! Van hele boeken series tot abonnementen op tijdschriften. Tot dat ze er achter kwam dat ik niet zo heel veel interesse had was ze zo vertrokken hahhaha.
succes!

groetjes Sonja

Denk dat ik de felicitasmevrouw maar afzeg...ik ben niet zo goed in nee zeggen en straks zit ik weer aan van alles vast. Ik ben echt de reden dat dit soort dingen bestaat, de kneus die dan toch iets koopt omdat ze zich ander zo lullig voelt... Beetje triest, he?

Bij mij was het wel errug gezellig!! Komt ook omdat ik verschillende dingen heb gekocht... Omdat ik het graag wilde hebben en niet omdat ik het me heb laten aansmeren. Deze mevrouw zei ook dat haar man een goede baan heeft en zij dus niet zo nodig aan haar provisie hoeft te komen. Dat het daardoor  voor anderen wel eens zwaar kan zijn.

ik had een doos besteld tijdens mn vorige zwangerschap die helaas mis ging.
bij mij stond ze in november voor de deur.met de mededeling dat ik een raar telefoonnr opgegeven had:06:00000000
ik zei:ja,omdat ik niet gebeld wil worden en je perse een tel.nr in moet vullen om een gratis doos te krijgen.
o,oke zei ze,maar mag ik toch even binnenkomen?
nee,want er is nog geen baby,ik heb een miskraam gehad.
o,neem me niet kwalijk.
maakt niet uit,ik ben weer zwanger dus mag niet klagen.
mogen we dan na de bevalling terugkomen?
ik zei:jawel,als ik maar niet verplicht ben om iets te kopen.

ben beniewd wanneer ze komt en hoe t is.
groetjes kari

hoi,
om de redenen hierboven heb ik die doos sowieso al niet aangevraagd. ik heb geen zin in een vrouw op bezoek met verkooppraatjes. die gratis dingen mis ik dan wel, maar heb ik in ieder geval geen gezeur.

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan