is de kans groot dat ze het mis hebben met het vertellen van het geslacht. (bij de 20 weken echo)

Heej hallo

Wij hebben anderhalve week geleden te horen gekregen wat het geslacht is van ons kindje, We hebben het zelf ook wel goed gezien, een paar keer tijdens de echo.
(we hebben ook een dvd ervan dus kan goed en rustig terug kijken)
Maar ze geven nooit 100% garantie dat het goed is, wat logisch is want het is gewoon moeilijk.
Maar zou het vaak fout gaan, of kan je er toch wel van uit gaan dat ze het goed hebben.
Zelf denk ik eraan om over een week of 5 nog een korte echo te laten maken, gewoon om te kijken of ze het goed hadden.
En het maakt ons echt niet uit, maar je rekent er toch wel op wat ze gezegd hebben.

Groetjes hunny, 21weken en 2dagen.

Hoi,

Bij mijn eerste zeiden ze met 20 weken dat het een meisje werd. Inderdaad, we kregen een meisje.
Bij mijn tweede zeiden ze ook dat het een meisje was met 20 weken. Met een week of 35 kreeg ik nog een korte echo omdat ze dacht dat het verkeerd lag.
Toen zei (een andere VK) dat het een jongentje was. Ik schrok echt, alles was klaar voor een meisje!
Thuis ben ik meteen alle echoburo`s gaan bellen, na een paar dagen had ik een afspraak kunnen krijgen, Ik wilde het wel zeker weten. inderdaad reken je dan gewoon helemaal op een meid.
Bij het echoburo hielt die mevrouw het eerste half uur vol dat het een jongen was. Maar ik ging daar niet eerder weg tot dat ik het slurfje gezien had.
Toen ging ze een 3d echo maken. En toen kwam ze er weer op terug dat het gewoon een meisje was!!
Mijn dochter was zo stevig dat haar schaamlipjes leken op balletjes.
Ze zeiden steeds dat ze 6 pond zou zijn, ze werd geboren als een flinke dame van ruim 8 pond!!!
Ik moet zeggen, met een 3d echo kunnen ze het wel goed zien.

Groetjes, Risje

zonder 3d echo kunnen ze zih makkelijker vergissen ik zou zoiezo nooit van 1 echo uitgaan, zoiezo is een pretecho wel zo leuk in de laatste 10 weken omdat het ander zo lang duurt voordat je je kindje ziet, is gewoon voor de lol!!

Ik hoor hier eigenlijk niet, want ben niet zwanger..Maar wou toch even reageren..

Een kennis van mij heeft   2 kinderen.. EN der 1e zou een meid worden en was een jongen en de 2e was het juist andersom.. Hoe dat kan weet ik niet.. Ik weet wel dat het bij meerdere echo's gevraagd is..
Maar toch denk ik dat het niet heel vaak verkeerd gaat..

xxx Mamoetje

bij onze 20 weken echo was het ook eerst moeilijk te zien maar op het laatst zij ze dat het voor 90% een meisje is,     ik na moeder van 3 zoons toch wel helemaal in de wolken.
Het maakte mij niet uit al zou ik voor de 4e keer een zoon krijgen maar toen ik te horen kreeg dat het een meid werd wou ik wel zekerheid dus nog een geslachtbepalende echo weer het zelfde 90 % een meisje maar moch een dag later terug komen voor nog een gratis echo omdat ze het niet helemaal goed kon bepalen weer een dag later erheen(dit alles heeft me veel benzine gekost ha ha) en toen lag de kleine er eerst nog niet helemaal goed voor   maar aan het eind zij ze me ja   dit word echt een meid, maar ik geloof het pas als mijn kleintje er is en dat duurt nog 15 weken...

liefs mij

Hoi,

Ik weet eigenlijk niet wat het foutpercentage is. Bij onze eerste zei ze heel duidelijk bij de 20 weken echo dat het een meisje zou worden en het is inderdaad een meisje geworden. Bij ons was het dus goed !!

Groetjes Birgit

Terug
Bovenaan