is de kans op een 3e eenzelfde geslacht groter?

hoi
ik hoorde van iemand die drie meiden heeft dat de kans bij de derde, bij 2 dezelfde geslachten als 1e en 2e, 85% is! dus als je al 2 zonen hebt, er 85% kans is dat de derde ook een jongen is.
Hebben jullie dit ook vaker gehoord? of weer een fabel??
heb twee jongens en derde weten we niet...

Hoi,

Haha, wij hebben ook 2 jongens en ben zwanger van de 3e (15w). Ik heb mij laten
vertellen dat er een verhoogde kans is op weer een jongen namelijk 60%....
85% is wel errug hoog , maar ja misschien klopt het wel hoor.
groetjes Cindy

Ik heb toch echt 2 jongens en krijg nu een meid

Volgens een bekende van me moet je sex hebben vlak voor de eisprong voor een jongen en voor een meisje wat eerder
Jongens zaadcellen zijn sneller en zijn dus eerder bij het eitje maar sterven eerder af en meisjes zijn sterker en komen dan wel later aan, maar zijn dan nog wel in leven
Ik heb zeker 4-5 dagen voor mijn eisprong sex gehad en het is in ieder geval uitgekomen
Ik had ook niet verwacht zwanger te rakenmaar ben er uiteraard heel erg blij mee!!!

Stiekum hoop ik dat wel een beetje. Ik heb 2 meiden en we zijn bezig voor een derde. Ik zou het leuk vinden als we er nog een meisje bij krijgen. Een jongen is natuurlijk net zo welkom, maar ik heb het erg gezellig met mn meiden.
Bij mn tweede heb ik een half uurtje ongeveer voor mn eisprong sex gehad, dus meisjes kunnen ook heel snel zijn hoor.

Ben benieuwd, heb er geen idee van. Ik ken hier gezinnen met 3 kids in alle mogelijke combinaties. Heb zelf twee prachtzonen en ik zie wel wat nummero 3 wordt.

Terug
Bovenaan