is de kleine al ingedaald?

Na woensdag heb ik ng 5 weken te gaan, Alleen heb ik sinds gisteren een heel onrustig kindje. Voel veel beweging die heel erg pijnlijk voelt voor mij. Of er is geen plaats of de kleine probeert in te dalen?
Hebben jullie ook pijn of ongemak met bukken? Begint nu een echt karwei om mijn laarzen aan te doen. Als ik me buk voel ik meteen iets klem zitten.

Ja dat heb ik ook. Bukken wordt steeds moelijker en het mijn buik lijkt nu wel een plumpudding zo gaat deze heen en weer af en toe. Weet niet wat het precies is.

Ik moet nog 7 weken en mijn baby'tje gaat ook de hele dag heen en weer. Dit voelt inderdaad niet altijd even prettig.

Gelukkig word het snel mooi weer, en kunnen we weer makelijke schoenen aan , waarvoor we niet hoeven te bukken!

Mijn baby ligt nu met zijn hoofdje maar beneden en vind het erg prettig om in mijn ribben te schoppen. Echt al een eigenwijs mannetje!

Liefs mij

hoi,

ik heb ook erg moeite met mijn sokken en schoenen aantrekken en ik moet nog 5,5 week.
dus ik herken je klachten.
omdat ik al twee keer eerder ben bevallen zei de gyn dat de baby pas ws bij de bevalling indaalt en ligt nu dus hoog, veel last van maagzuur dus.

Terug
Bovenaan