Is de pil nu uit mijn systeem of maak ik het mezelf wijs???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had me al aangesloten bij het topic van nod rond 20 mei, was er ook heilig van overtuigd dat het dan mijn nod zou zijn, heb nl 2 rondes achter de rug:
de eerste ronde na het stoppen duurde 41 dagen
de tweede ronde duurde 46 (!!!!!) dagen, gemiddeld zou ik dan nu in ronde 3 mijn nod op 23 mei hebben, maar ik ben gisteren ongi geworden!

Op zich geen leuke gebeurtenis maar ik was bang dat ik van 41, 46 naar 52 zou gaan en nu is ronde 3 dus (voor mij dan) maar 34 dagen geweest en daar ben ik eigenlijk heel blij mee , ik denk nl dat de pil nu onderhand uit mijn systeem is (na ruim 9 jaar slikken).

Zijn er meer meiden die op deze manier ontpillen? dus eerste lange cycli die steeds korter worden of maak ik het mezelf wijs dat dat de reden is????

Enige minpuntje: ik was vanaf 3 mei al aan de ovustesten van cb begonnen, maar met deze nieuwe kennis heb ik mijn ei dus rond koninginnedag gehad... kostte me deze keer dus 2 pakjes testen van in totaal 66 euro...slik

Liefs Muizeke

Tip:

Bestel Ovu-testen via internet op www.ovu-test.nl
Is vele malen goedkoper en je hebt ze binnen een week in huis. Wel met creditcard betalen. Ik heb er ervaring mee en ze werken prima.

Groetjes Hopey

hee muizeke,

Ik had de pil al 10 jaar geslikt toen wij aan de eerste begonnen en ik was binnen de zes weken zwanger.
Vanaf het moment dat jij met de pil stopt kun je al zwanger raken.
Veel succes en ik hoop dat het snel raak is!

Gr: poppie 2

Bij sensitest.nl kun je ook goedkope en goede testen krijgen. Je kunt betalen op meerdere manier, ook met Ideal. Ik heb ze dan de volgende dag al in huis!

Terug
Bovenaan