Is deze action ovu test al positief?

<p>Hi meiden.</p><p>Dit is de eerste keer dat ik een ovutest gebruik van de action. Ik heb een erg onregelmatige cyclus + vorige maand een vroege miskraam gehad dus heb super random eens getest en zag dit.. vond het zelf wel al vrij donker. Iemand ervaring met deze testen? Moeten ze nog donkerder worden?</p><p>https://i.postimg.cc/MG48sfyM/69-D332-ED-8-EE3-44-BD-B441-1373-C2-BF7942.jpg</p><p> </p>
 
Ik vind m inderdaad wel ongeveer hetzelfde als de controlelijn, ik vind het zelf fijn wat meer bevestiging te krijgen en gebruik nu de clearbleu ovutesten erbij. Maar als ik deze zo zie zou ik inderdaad zeggen positief...
En wat super kut van de vroege miskraam ? hopenlijk mag het snel weer raak zijn voor je en een blijvertje zijn?
 
Ik had altijd negatieve action testen. En deed toen cb en in 1 x raak. Enige positieve test action was zwangerschapstest bij de 1e. Maar toen was ook 8 weken zwanger dus logisch dat ie positief aangaf ?
 
Ik denk dat hij wel positief is ja:) Wat vervelend van je miskraam!  Heb je wel voor de zekerheid al gecheckt of al het hcg uit je lichaam is? Ovulatietesten worden namelijk ook positief als er nog hcg in je lichaam zit (hoewel ze dan volgens mij wel veel meer knaller zijn, maar heb geen idee hoe donker die van de action worden). Ik heb 2 weken terug een miskraam gehad en test nog steeds positief bij zwangerschapstesten, dus kan best een tijdje duren. 
 
Ik zou inderdaad voor de zekerheid ook een zwangerschapstest doen. Ovlulatietesten reageren ook op het hcg hormoon. Ik heb zelf 8 weken terug te horen gekregen dat ik een miskraam had en uiteindelijk ben ik 6 weken terug gecurreteerd. Afgelopen zondag had ik nog steeds een licht positieve zwangerschapstest, vandaag is deze eindelijk negatief. Het kan zelfs een paar maanden duren voor het meeste hcg van de miskraam uit je lichaam is. Tot die tijd heb je geen eisprong.
 
Dank voor jullie reacties! Denk dat het wel positief is, ik temperatuur ook en daar kon ik het ook aan zien vanmorgen. Ja super jammer van de miskraam, heb er flink van gebaald. Heb vorige week een paar early's van de action gedaan en die gaven al geen positief meer aan. Ik had ook niet zoveel hcg in mijn lijf want de testen waren super licht/liepen niet op en met 4,5 weken ging het mis. 
 
ik ben mijn 2e ronde met action ovulatietesten zwanger geworden. 2e kindje.
1e kindje ook action gebruikt.
ook daarna de zwangerschapstesten van de action. inmiddels op de helft zwanger nu ?

ontzettend balen van je vroege mk.
hopelijk snel opnieuw fijn nieuws.
 
Terug
Bovenaan