Is deze app ook voor vaders geschikt ?

Voor elke ouder is dit forum geschikt lijkt mij ? ik denk dat juist ook vaders een waardevolle inbreng kunnen hebben op de topics die voorbij komen. Doe er je voordeel mee ?
 
Heerlijk wat mannelijk perspectief!
Jahoor, waarom zou het niet voor vaders zijn?

Over lichamelijke ongemakken kan een niet zwangere natuurlijk niet zo makkelijk meepraten. Maar je kunt er wel alvast je voordeel uithalen voor de vrouw.

En misschien kan een man andere vrouwen ook helpen. Voel je welkom!
 
Ieder kiest zelf de topic die hij/zij eventueel aanmaakt. Zo ook welke ze interessant vinden om op te reageren. Wellicht reageert een man op minder topics ( en maakt er minder aan) maar dat maakt het niet minder of meer waardevol. De app is er voor elk die steun of advies nodig heeft, of gewoon even wil ‘zeuren’ hihi. Ik zeg: doe je ding ???
 
Wij verwachten ons tweede kind en lees nu mee met het Uitgerekend in november forum. Hier kan je meelezen met andere bijna moeders die in ongeveer dezelfde fase zitten van de zwangerschap.
Ik vind dat leuk en soms neem ik wel een tip mee voor mezelf. Kort geleden is gesproken over het aanvragen van kraamzorg en vaccineren en dat heeft er bij mij bijvoorbeeld voor gezorgd om dat gesprek te openen. 
 
Terug
Bovenaan