hey meiden.. ik had eergister smorgens een test gedaan.. na 5 min gekeken.. en zag niks.
ben toen naar bed gegaan en 2 uur later werd ik wakker.. toen nogmaals gekeken en toen stond er wel een licht streepje..
ik dacht.. dit s eigenlijk best goed.. maar weet niet of die geldig was..
dus ik wou nieuwe testen halen van de kv.. bedenken ze dat ding dicht te doen i.v.m. verbouwing.. ggrr
ik etos testen gehaald en deze gister ochtend gedaan.
helemaal niks.. zelfs geen licht streepje.. stomme testen dacht ik.
ik had gister al de hele dag afentoe ineens krampen en dacht.. ohw daar komt de ellende..
maar nog steeds niks..en mijn temp ook nog mooi hoog..
nu heb ik gister morgen voor de zekerheid weer in een ander dorp kruidvat testen gehaald en deze vanmorgen gedaan..
en wat denk je.. na 5 min niks.. maar binnen een half uur.. daar was het lichte streepje..
dus is deze dan wel geldig?
sorry voor het lange verhaal
xxx
ben toen naar bed gegaan en 2 uur later werd ik wakker.. toen nogmaals gekeken en toen stond er wel een licht streepje..
ik dacht.. dit s eigenlijk best goed.. maar weet niet of die geldig was..
dus ik wou nieuwe testen halen van de kv.. bedenken ze dat ding dicht te doen i.v.m. verbouwing.. ggrr
ik etos testen gehaald en deze gister ochtend gedaan.
helemaal niks.. zelfs geen licht streepje.. stomme testen dacht ik.
ik had gister al de hele dag afentoe ineens krampen en dacht.. ohw daar komt de ellende..
maar nog steeds niks..en mijn temp ook nog mooi hoog..
nu heb ik gister morgen voor de zekerheid weer in een ander dorp kruidvat testen gehaald en deze vanmorgen gedaan..
en wat denk je.. na 5 min niks.. maar binnen een half uur.. daar was het lichte streepje..
dus is deze dan wel geldig?
sorry voor het lange verhaal
xxx