is deze dan ook niet geldig? zwanger ja/nee

hey meiden.. ik had eergister smorgens een test gedaan.. na 5 min gekeken.. en zag niks.
ben toen naar bed gegaan en 2 uur later werd ik wakker.. toen nogmaals gekeken en toen stond er wel een licht streepje..
ik dacht.. dit s eigenlijk best goed.. maar weet niet of die geldig was..
dus ik wou nieuwe testen halen van de kv.. bedenken ze dat ding dicht te doen i.v.m. verbouwing.. ggrr
ik etos testen gehaald en deze gister ochtend gedaan.
helemaal niks.. zelfs geen licht streepje.. stomme testen dacht ik.
ik had gister al de hele dag afentoe ineens krampen en dacht.. ohw daar komt de ellende..
maar nog steeds niks..en mijn temp ook nog mooi hoog..
nu heb ik gister morgen voor de zekerheid weer in een ander dorp kruidvat testen gehaald en deze vanmorgen gedaan..
en wat denk je.. na 5 min niks.. maar binnen een half uur.. daar was het lichte streepje..

dus is deze dan wel geldig?

sorry voor het lange verhaal

xxx

Wat zegt de bijsluiter over de latere streep. Ik had altijd testen van de apotheek dus ik ken die van de kv niet.

Bij de apotheek was het altijd zo dat als het niet binnen bepaalde tijd ontstond het een vals resultaat was.
Ik wil je echt niet ontmoedigen, maar ik denk dat een later verschenen streepje niet telt... Het kan best zijn dat er wat hcg in je urine zit en dat het alsnog komt, of dat het misschien wel ergens anders door ontstaat.
Ik zou afwachten en niet te blij worden van deze testen
Sorry

Lieve Angel,

Ik snap dat je intussen erg ongeduldig bent, maar maak jezelf niet gek door steeds te gaan testen! Zelf zou ik de testals negatief zien als deze niet binnen 10 minuten een uitslag geeft.
Vandaag een negatieve test? Test dan morgen op z'n vroegst nog een keer! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik heb het idee dat je jezelf helemaal gek zit te maken.
Sommige zwangere vrouwen krijgen pas na een week een positieve test.
Als je zwanger bent, komt die positieve test er echt wel!

Succes en blijf nuchter!!

Liefs Daisy

Heey meid,

Wat een gedoe hé dat zwanger worden!! Zit er zelf ook mee hoor. Probeer ook om me niet gek te laten maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Ik denk ook niet dat uitslag moet vertrouwen tot nu toe. Denk niet dat het geldig is. Ik zou proberen te wachten tot morgen, als het lukt overmorgen om weer een test te doen. Het hormoon stijgt elke dag dus ik zou even wachten. Moeilijk hé?!!

Heel veel succes met wachten!!!
Liefs ciomama

hey meid,

wat een gedoe..Probeer anders toch en keer zo'n clearblue test... misschien geeft die je meer duidelijkheid..

Liefs Laurie

Nou die streep kan er niet zomaar komen lijkt me... heb je ondertussen nog een test gedaan?

Wat de andere meiden al zeggen. Meestal staat er in bijsluiter dat je de test tot max 10min mag lezen.
Daarna is het onbetrouwbaar. Dus advies nog een test er tegenaan gooien over een paar dagen.Mocht je toch zwanger zijn dan stijgt je hsg alleen nog maar.En zou de test over paar dagen pos. moeten aangeven. Succes!!

Terug
Bovenaan