Is deze luiertas wat?

Ik heb deze luiertas gekregen, maar ik heb er al een paar dingetjes in gedaan, en hij lijkt zo snel vol. Nou zeggen mensen joh die is groot zat.

Zijn er mensen die hem hebben? En in de praktijk, is hij groot genoeg?

 
Ik heb een grote rugtas en die is ook altijd vol zelfs 3 jaar later hoe groter de tas des te meer troep neem je mee een set kleding luiers doekje flesje fruit enz in kan is het groot genoeg
 
Wij hebben ook zoiets en is top! Ik neem niet meer mee dan nodig en hooguit 1 of 2 speelgoed dingen en hou nog ruimte over
 
Voor ons zou ie te klein zijn. Wij hebben wasbare luiers en straks een baby en jonge peuter samen. Ik heb er een van Beaba. Geneva ii rood. Best een grote. En die zit toch wel vol als we op stap gaan. Ook met 1 baby in het begin met de kolfspullen enzo.
 
Het grappige is ik gebruik niet eens een luiertas. Een etui met twee luiers en doekjes gaat mee. En verder toen hij klein was flesje water en poedertoren. Ik zou zeggen groot zat dus ?
 
Ligt er ook aan wat je gaat doen en hoelang je weggaat. Als je gewoon stukje gaat wandelen helemaal prima. Ga je een dagje weg kan je altijd nog spullen onderin dr wagen leggen. Mijn luiertas bestaat uit 2 vakken en vind ik daardoor wel wat minder praktisch. Is daardoor ook wel gauw vol.
Ga nu ook vaak met m'n eigen rugzak op pad. Maar kleine is ook al 2+ dan heb je veel minder nodig.

Bevalt het niet kan je altijd nog een nieuwe aanschaffen
 
Ik denk dat het heel erg ligt aan wat je van plan bent te doen met je luiertas. Voor even een paar uurtjes op bezoek bij iemand, even een terrasje pakken oid heb je niet zoveel nodig, ga je een hele dag op stap of uit logeren oid dan is zo'n beetje elke luiertas al snel te klein. Het is ook een beetje afhankelijk van je kindje, heb je er bijvoorbeeld eentje die voortdurend anders onderspuugt, tsja, dan neem je vast meer reservekleertjes en doekjes mee (en misschien ook reservekleding voor jezelf) dan wanneer je een kindje hebt waarbij dit (vrijwel) nooit gebeurt.

Ik denk dat dit voor de meeste situaties voor ons ruim voldoende zou zijn (gaf borstvoeding tot 19,5 maanden en gebruik wasbare luiers), maar voor een weekend uit logeren bij opa en oma gaat er een veel grotere volksverhuizing mee die ik niet eens ga proberen in zo'n tas te proppen. ;)
 
Terug
Bovenaan