Is deze ovulatie test positief ?

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">Hoi hoi ??‍♀️  ik ben voor het eerst gestart met ovulatie testen ? en zie dat hij vandaag ineens veel duidelijker is . Is deze positief ? Of kom ik in de buurt? </span>https://www.mupload.nl/img/09fhv5gp3uu0.jpeg</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">   liefs ?</p>

Lijkt me positief of bijna positief. Ik deed ze zelf vanaf dag 14 ofzo tot ze duidelijk afnamen en plakte die in met dag van de cyclus erbij. Dan kon ik de maand erna zien of het nog donkerder moest worden of al op de piek was. Verder deed ik om het zeker te weten een cb test op de dag dat ik dacht een piek te hebben. Dan heb je een smiley of niet, duidelijker kan niet ?

Deze is goed hoor! Jullie kunnen klussen ? Morgen nog 1 doen en zo nodig weer klussen 
(Zijn deze vd action toch? Die had ik ook, de 2e keer was ik zwanger) dus volgens mij is er niks mis met deze testen 

Ziet er positief uit. Maar het kan zijn dat je met doortesten nog een test vind die nog duidelijker is, of minder duidelijk. Veel fijner om streepjes te kijken dan die van clearblue, dan zie je namelijk geen verschil van dag tot dag, en als jouw hormonen niet lekker matchen met de hoeveelheid die clearblue heeft als grenswaarde, dan vind je misschien nooit je piek. Met streepjes kijken krijg je gewoon veel meer info.
Ik testte zelf meestal tot de testen weer duidelijk afgenomen waren en ik zeker wist dat de piek voorbij was. ;) Mocht dit je eerste test zijn, dan kan je overwegen om de volgende cyclus nog een of twee dagen eerder te beginnen met testen, zodat je zeker weet wat jouw duidelijkste piek was, want het zou natuurlijk kunnen dat deze test alweer lichter is dan gisteren bijvoorbeeld, maar dat zou ik alleen doen als je test morgen afgenomen is ten opzichte van vandaag. Al heb je dat hopelijk niet nodig natuurlijk, als het raak is nu. ;)

[quote quote=10383658]Ziet er positief uit. Maar het kan zijn dat je met doortesten nog een test vind die nog duidelijker is, of minder duidelijk. Veel fijner om streepjes te kijken dan die van clearblue, dan zie je namelijk geen verschil van dag tot dag, en als jouw hormonen niet lekker matchen met de hoeveelheid die clearblue heeft als grenswaarde, dan vind je misschien nooit je piek. Met streepjes kijken krijg je gewoon veel meer info. Ik testte zelf meestal tot de testen weer duidelijk afgenomen waren en ik zeker wist dat de piek voorbij was. ? Mocht dit je eerste test zijn, dan kan je overwegen om de volgende cyclus nog een of twee dagen eerder te beginnen met testen, zodat je zeker weet wat jouw duidelijkste piek was, want het zou natuurlijk kunnen dat deze test alweer lichter is dan gisteren bijvoorbeeld, maar dat zou ik alleen doen als je test morgen afgenomen is ten opzichte van vandaag. Al heb je dat hopelijk niet nodig natuurlijk, als het raak is nu. ?[/quote]
Heel erg bedankt voor je uitleg en reactie !! Ik heb inderdaad nu in totaal 6 test gedaan . Dus zie hem nu afgelopen 2 dagen ineens oplopen . Vanochtend weer gedaan en zelfs breder / donkerder dan die van deze foto :) dus ik ga klussen . Ik blijf nu wel door testen voor de zekerheid . Als hij nu lichter wordt weet ik dus dat in die 24/48 uur mijn eisprong is ? ?

Terug
Bovenaan