onze zoon van 6 maanden is in bed nogal een woelwater.
Hij slaapt meestal op zijn buik en ligt regelmatig achterstevoren of overdwars in bed.
Vandaar dat hij in een slaapzak slaapt, zonder dekens ivm verstikkingsgevaar.
Alleen nu het frisser wordt lijkt het ons zo te koud.
Nu zag ik op internet een warme slaapzak voor kinderen vanaf 6 maanden.
Alleen krijg ik hierbij een beetje een dekbed idee.
Terwijl een dekbed bij baby's altijd wordt afgeraden en hij daarbij ook nog een op zijn buik slaapt.
Wie weet het? Hij is te zien op tchibo.nl onder de afdeling plezierbestendig.
Deze tekst staat erbij;
Om heerlijk in te slapen! Ideaal voor het koude jaargetijde. De warme vulling van holle vezelkogeltjes blijft op z'n plaats dankzij de gesloten kamers. Er ontstaan geen koude zones. Lange ritssluiting om gemakkelijk in en uit te stappen: sluit van boven naar beneden. Met drukknoopsluiting: in lengte verstelbaar van ca. 80 tot 110 cm. Voor baby's vanaf 6 maanden en kinderen tot 3 jaar.
Materiaal: buitenstof: 100% katoen; vulling: 100% polyester
Afmeting: lengte: ca. 80-110 cm
Kleur: lichtblauw-wit
Wasvoorschrift: 60 °
Hij slaapt meestal op zijn buik en ligt regelmatig achterstevoren of overdwars in bed.
Vandaar dat hij in een slaapzak slaapt, zonder dekens ivm verstikkingsgevaar.
Alleen nu het frisser wordt lijkt het ons zo te koud.
Nu zag ik op internet een warme slaapzak voor kinderen vanaf 6 maanden.
Alleen krijg ik hierbij een beetje een dekbed idee.
Terwijl een dekbed bij baby's altijd wordt afgeraden en hij daarbij ook nog een op zijn buik slaapt.
Wie weet het? Hij is te zien op tchibo.nl onder de afdeling plezierbestendig.
Deze tekst staat erbij;
Om heerlijk in te slapen! Ideaal voor het koude jaargetijde. De warme vulling van holle vezelkogeltjes blijft op z'n plaats dankzij de gesloten kamers. Er ontstaan geen koude zones. Lange ritssluiting om gemakkelijk in en uit te stappen: sluit van boven naar beneden. Met drukknoopsluiting: in lengte verstelbaar van ca. 80 tot 110 cm. Voor baby's vanaf 6 maanden en kinderen tot 3 jaar.
Materiaal: buitenstof: 100% katoen; vulling: 100% polyester
Afmeting: lengte: ca. 80-110 cm
Kleur: lichtblauw-wit
Wasvoorschrift: 60 °