Is deze streep ook een streep?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Na een aantal erg regelmatige cyclussen ben ik nu voor het eerst een dag overtijd! Spannend...
Ik heb vanmorgen een sensitest gebruikt die negatief was, dacht dus ongesteld te worden. Tot op heden is dat dus nog niet gebeurd!
Vanavond heb ik dan maar eens een digitale test van clearblue er tegenaan gegooid. (Ben ook niet ongeduldig ofzo...)
De test gaf 'niet zwanger', maar toen ik de test eruit haalde om weg te gooien bleek dat er twee streepjes op de test stonden. Een duidelijke en een vage. Ik weet dat er op de verpakking staat dat je daar niet op moet letten. Ik heb alleen op een andere site gelezen dat de staafjes voor de digitale 'gewone' testen zijn, en de lezer in het digitale console soms het tweede streepje niet goed kan lezen wanneer die nog vaag is, waardoor je een negatieve uitslag krijgt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je de etos testen ook met dit apparaatje kunt gebruiken. Ik moet zeggen dat het mij enorm verward. Zeker omdat ik dit verhaal wel vaker heb gehoord en die meiden toen ook zwanger waren... Morgenochtend ga ik testen met ochtendurine, kijken of de test nu iets anders aangeeft of het tweede streepje nu wel donkerder is. Ik wil het ook zo graag...

Een streep is een streep, toch? Is deze streep ook een streep?

volgens mij is een streepje toch echt een streepje.. hoe vaag het ook is.. als je niks hebt krijg je totaal niks hoor... dus als je t mij vraagt!!! ben je echt zwanger!!!!!

Ik had altijd begrepen dat de digitale niks met streepjes te maken had, maar ik weet het niet 100% zeker, laat je ons weten wat je test is vandaag ik hoop voor je dat hij zwanger aangeeft.

groetjes linda

ha marientje,

heel veel succes vandaag zelf hed ik vandaag mijn nod
maar ik ga en durf nog niet te testen omdat dat bij mij altijd verkeerd uit pakt
veel succes vandaag en laat het even weten

grt m

Hoihoi!!

Bedankt voor jullie reacties!!
Het blijkt dus inderdaad allemaal te kloppen, want de digitale test zei vanmorgen hartstikke ZWANGER!!!!!!!!! WAUW, wat een onbeschrijflijk gevoel is dat zeg.....
Glitters voor jullie allemaal!!

hoi marientje ik heb gisteren het zelfde probleem gehad mn nod is morgen pas maar was ook ongeduldig de digitale zei niet zwanger en er stonden wel 2 streepjes op de test ik had daarna wel een test van het kruidvat nog gedaan en die gaf pas na een uur een vaag 2de streepje nu vandaag nog niet getest ben ik het morgen ochtend nog niet dan test ik weer spannend ik hoop dat het bij mij ook kloptmet die testen en dat ik morgen vette streepjes heb in ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD geniet er van he

Terug
Bovenaan