Is dit bandenpijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb steeds een soort trekkerig gevoel in mijn buik. De ene keer zit het vooral aan de zijkant en de andere keer weer meer benden of boven. Zouden dat mijn banden zijn? Denk het haast wel, maar wilde t ff vragen.... 's nachts met draaien voel ik het vooral ook.

Het is een ander gevoel als de pijn in mijn bekken, wat helaas inmiddels ook voortdurend aanwezig is. Moet mijn dagen echt goed gaan indelen, met veel rust, want anders gaat het echt niet meer. Zijn er meer mensen die dat  al hebben? Bij mij komt het vogens de bekkentherapeut doordat dit de vijfde zwangerschap in ruim anderhalf  jaar is voor mij en tussendoor heb ik steeds hormonen gebruik, die wij nodig hadden om zwanger te kunnen worden.  Mijn bekken was dus al behoorlijk verweekt toen ik zwanger raakte.

Ach,  ik heb nog steeds niks te klagen hoor, het is frustrerend dat je nog niet de helft kan van wat je graag zou willen, maar heb t er met liefde voor over, zolang ons kleintje zich nog maar goed ontwikkeld in mijn buik....  Woensdag weer een goede echo gehad, helemaal geweldig!!!

We zijn nu 16.3 weken.

liefs Mickey  

Hoi hoi,

Dat is inderdaad bandenpijn.. Dat is meestal even een pijnscheut links of rechts onder in je buik die daarna vrijwel meteen weer wegtrekt. Dit voel je, net als jij aangeeft, vaak als je in bed ligt en je naar je andere zij wilt draaien.. Dan moet je vaak even blijven liggen door de "pijnscheut" en dan gaat het weer..

Dit gaat straks vanzelf weer weg..

Esmé mv Kay

(15 wk zwanger)

ps: heb toevallig ook net een topic geopend over bekkenpijn/instabiliteit.

Terug
Bovenaan