Is dit bandenpijn?

Heb even een gekke vraag. Heb sinds een a twee weken een gevoelige plek net naast mijn kruis. Niet op of in mijn vagina, maar daar net naast.
Eerst was t alleen als ik er op drukte maar nu voel ik t ook soms uit t niets.
Het is ook maar aan een kant.

Zou dit dan bandenpijn zijn? Heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad dus ik weet eigenlijk niet hoe dat voelt.

Iemand ervaring mee?

Bedankt alvast,
Mama3007

Denk meer dat je kind ergen op drukt of je bekken. Bandenpijn voelde ik meer als ik iets sjouwde of aan het klooien was:) en aan de zijkant van je buik.
Je kan er altijd even naar laten kijken. Gr natas

Denk ook geen bandenpijn als ik het zo lees... ik voel dat (denk ik) meer als steken of zeurderige pijn aan de zijkant, zoals 4atas beschrijft. Net naast je vagina zitten veel knopen van je lymfeklieren. Kan zijn dat daar iets niet goed doorstroomt door druk van de baby? Maar ik ben natuurlijk geen dokter (helaas ;) Ik zou er ook even naar laten kijken als je last blijft houden. Groetjes!

Ja ook ik denk aan je bekken. Toen ik voor het eerst bekkenklachten had, wist ik dit ook niet. Ik heb tegen de gynaecoloog gezegd dat ik last van mijn vagina had, daar zat het in de buurt. Het waren overduidelijk mijn bekken. Nu met deze zwangerschap heb ik nergens last van!

Nee klinkt niet als bandenpijn, dat zijn heftige steken in de onderbuik/zijkant bij fysieke inspanning, beweging.

Ik heb zelf zo'n pijnlijke plek op de plaats die jij omschrijft en bij mij is het een spatader die diep onder de huid ligt(naast alle andere spatdaeren in mijn benen en liezen :-(

Sterkte en laat inderdaad anders de veroskundige of huisarts er even naar kijken.

Mmm....dan weet ik het ook niet. Moet volgende week weer naar de Vk. Dan kaart ik het daar wel even aan.
Het is ook geen heftige pijn ofzo.

Bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan