Is dit begin bevalling?

Dames,

vannacht werd ik wakker van flinke kramp. Ik moest naar de wc en in 't inlegkruisje zat een donkerbuine vlek. Aangezien ik niet wist of het afscheiding of vruchtwater was (weet ik veel hoe en hoeveel dat kan zijn), heb ik de verloskundige gebeld. (Ik woon alleen en kan dus niet een "second opinion" aan manlief vragen) Zij stuurde me weer naar bed. Vervolgens werd ik ieder uur wakker met flinke kramp die na een minuutje weer afzakte... sliep ik weer wat en dan werd ik weer wakker etc. Nu overdag heb ik ook bij vlagen buikpijn en nog steeds wat bruin in mn onderbroek... Is dit nou het begin of niet?
 
Ik heb toen wat berichten van je gezien toen je net zwanger was en het alleen zonder partner ging doen, jeetje is het nu al zover, heel veel succes en ik hoop dat je snel je zoontje of dochtertje in je armen mag sluiten.

Gr WEndy
 
Hoihoi, hoeveel weken ben je nu dan?? Kan wel goed zijn dat je je slijmprop verloren bent, daar komt wel wat bruinige afscheiding bij los soms...Vruchtwater zou helder moeten zijn en zoetig ruiken, is dit niet het geval dan kun je beter je BK inlichten, de baby kan dan in t vruchtwater gepoept hebben.Succes!!!
 
@ydnew: ja, dat klopt. We hebben goed contact en hij is zeker betrokken, dus dat is fijn. Het is inderdaad nu al zover. Ik ben 39,5 weken nu... 18 mei uitgerekend.
@JIG: ik heb idd wat slijm (een prop) verloren. Ruim 39 weken nu en de VK heb ik zeker gebeld! Ze zegt dat het voorweeën zijn en dat het dagen kan duren... Ik wacht rustig af...

Bedankt voor jullie reacties!
 
OK, dan is het tóch het begin, nou kan t alle kanten op, spannend meid.Succes hoor, k krijg er zelf helemaal de kriebels van, maar ik wacht nog maar ff plm 3maanden ;) 'k hoop dat je je kan ontspannen?? Lekker warm bad nemen enzo.. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer moet wachten, denk aan je !! Gerrie
 
Terug
Bovenaan