Is dit bo nr. 3 ????

A

Anoniem

Guest
Ik baal....gigantisch!!!!!!!!!

Want ik denk dat ontsteking nr. 3 net begonnen is. Sinds vanmorgen al flink last van linker borst. Nou kon het zijn dat ie vol is, maar ze heeft er vanmorgen flink uit gedronken dus dat kan het niet zijn... Ook zijn het maar een paar plekken die (onwijs) pijn doen. Ik kan mn arm amper bewegen als ik iets wil pakken dat wat hoger staat en mn meissie kan ik niet tegen mn borst leggen om te kroelen of sowieso vast te pakken.

Straks iemand van LLL maar bellen, maar ik ben bang dat dit er weer een is.
Eerst maar ff in een heet bad, kan de boel beetje doorstromen...

Bange Sannemams

quote: Sammievvl schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 20:27:20'));

Ik baal....gigantisch!!!!!!!!!

Want ik denk dat ontsteking nr. 3 net begonnen is. Sinds vanmorgen al flink last van linker borst. Nou kon het zijn dat ie vol is, maar ze heeft er vanmorgen flink uit gedronken dus dat kan het niet zijn... Ook zijn het maar een paar plekken die (onwijs) pijn doen. Ik kan mn arm amper bewegen als ik iets wil pakken dat wat hoger staat en mn meissie kan ik niet tegen mn borst leggen om te kroelen of sowieso vast te pakken.

Straks iemand van LLL maar bellen, maar ik ben bang dat dit er weer een is.
Eerst maar ff in een heet bad, kan de boel beetje doorstromen...

Bange Sannemams

Hoi Sannemams, (leuke naam)

wat vervelend vor je dat je waarschijnlijk weer een borstontsteking hebt. Ik heb een keer een beginnende borstontsteking gehad en vond dat al vreselijk zeer doen. Gelukkig is het met anders aanleggen en goed masseren en veel warme douches weer over gegaan. Helaas heb ik geen idee wat ik kan zeggen om te zorgen dat eht weer over gaat maar ik hoop echt voor je dat het mee valt en dat je vlug weer opknapt en dat dit ook de laatste keer is. Ik vind het echt bewonderingswaardig dat je toch blijft doorvoeden.  Daarom ben je wat mij betreft nu al een topmoeder!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan