Is dit dan die bekende bandenpijn?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.
Ik ben morgen 16 weken zwanger,tot hier toe echt een pracht zwangerschap gehad,
niet misselijk geweest of niks,enkel iets meer moe dan anders en soms wat hoofdpijn.
Nu sinds enkele dagen heb ik zo een rare pijn in men onderbuik,nu niet dat het heel hard pijn doet maar het is meer een ongemakkelijk gevoel.
Zou het een beetje kunnen omschrijven als een ongesteld gevoel maar dan wel redelijk hevig,ik las al dat sommige mensen dit hadden beschreven maar dat was meer in het prille begin van hun zwangerschap daarmee dat ik me wat zorgen maak.
Voor de rest mag ik echt niet klagen,wel al pijn in de rug maar ik zit al even met een gescheurde wervel en ja vandaar dus.
Nu van de week heb ik wel iets raar gevoeld,was het nu men kindje of niet kan het niet echt zeggen.
Niet zo van die plopjes of zo of brubbeltjes,echt twee keer op dezelfde plek een bonk,echt raar,ik verschoot :)
Als het niet men kindje was dan zal ik het een van de komende weken wel voelen he.
Volgende week dinsdag trug naar de gyn op controle,ben is benieuwd,vorige keer was ik 12 weken en was de baby van kop tot stuit 63 mm dus denk wel dat dit in orde was,ook de testen voor verhoogd risico en zo was goed,nekplooi was 1mm.
Ik laat jullie volgende week nog wel weten hoe het geweest was.
Groetjes orchideke

Hoi,

Volgens mij is het wel de beroemde bandenpijn hoor. Dat is zo'n
zeurderige pijn onderin, kan af en toe flink steken. Ik heb er nu
alweer last van en ik ben inderdaad aan het begin van mijn
zwangerschap. Maar de vorige zwangerschappen had ik er ook af en toe
later last van, en vlak daarna was ik ook alweer dikker geworden.

Je hebt vast je kindje voelen bonken. Gaaf he?

Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes,

Vanessa

Hey,
Bedankt voor je reactie,ja denk ook dat het die kleine spruit al was,maak me nu wel niet te snel druk omdat ik het nu weer niet meer voel want heb al veel over gelezen en dat is normaal he.
Wat bedoel je juist met dikker geworden,dat je iets derna veel was bijgekomen?
Ik heb me eigenlijk nog niet gewogen de laatste twee weken maar ik ga daar geen staat op hoeveel ik thuis weeg want de de gyn zijn weegschaal staat anders als de mijne :)
Over drie weken als ik er was woog ik 50,9,ben is benieuwd hoe het nu zal zijn,alles is zo nieuw he en dat wachten duurd soms zo lang,zou elke week wel naar de gyn willen,is elke keer zo leuk,allé toch als het elke keer goed gaat natuurlijk he,groetjes

hoi hoi
hier hetzelfde verhaal hoor,ben nu 15weken en ik heb er ook last van.het is een beetje een vervelende pijn vooral in de zij.maar is ook wel logisch je baarmoeder begint nu toch echt groter te worden.
het kan best zijn dat je jou kindje hebt gevoeld hoor.bij de eerste had ik echt van die vlindertjes in m,n buik maar na die tijd voelde ik meteen een schopje.
liefs sil

Terug
Bovenaan