Is dit dan een positieve test? Wie kijkt er met me mee?

<p>Hoi meiden,</p><p>Net nog ergens geschreven dat ij ongesteld ben geworden maar het was zo anders dan anders (te vroeg, geen pijn, paar druppels helderrood) dat ik voor de zekerheid een testje heb gedaan met de gedachte 'dan leg ik me erbij neer'. Maar dit is de uitslag... Ik vind het een raar plusje, en jullie (de horizontale lijn is er altijd. Als er een verticale lijn doorheen gaat ben je zwanger, maar ik vind deze zo ver naar links... verwacht hem dan toch mooi in het midden of zo )</p><p>
cnz9ekw.jpg
</p>

Lijkt positief. Ik vind die + testen zelf echt totaal niet fijn. Ik heb altijd de 2v5 gebruikt va de kruidvat. Best gevoelig en eigenlijk altijd wel duidelijk of het een streep is of niet. 

Lijkt inderdaad positief. Misschien zit de strip niet goed in de cassette geplaatst waardoor hij zo ver naar links zit. Heb je niet nog een andere test die je kan doen? Of de mogelijkheid om die nog te kopen? ?

Jawel maar ik durf niet! Haha. Morgenvroeg test ik sowieso opnieuw. Dit was middaguren na heel wat koppen thee

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop zo dat het eindelijk raak is!!!!! Ik houd jullie op de hoogte morgenvroeg 

Ik heb ook eerder zo een lichte streep gehad. Maar dat was omdat ik het na aantal uur had afgelezen... ik hoop het echt voor je! maar bij mij was het vals positief.

Terug
Bovenaan