is dit een eisprong?

A

Anoniem

Guest
Wij zijn vanaf maart 07 bezig voor een derde,heb begin juni een miskraam gehad.
Nou zit ik 11 dagen na mijn ongi,en heb een rare trekkerige buik,en het lijkt wel of ik spierpijn heb,zou dit me eisprong kunnen zijn.
Ovulatietesten gebruik ik niet meer,want volgens de testen heb ik maar heel zelden een eisprong.
Mijn gyneacoloog zei wel,dat hij dacht dat ik een vroege eisprong had en heb.
Heeft iemand hier ook last van.

groetjes       mexx-ann

hoi hoi
ja zou heel goed kunnen..
zelf heb ik dit 10/9 dagen voordat ik weer ongesteld moet worden..
heel gevoelige buik en steken..

Ik ben zelf naar het cervix slijm aan het kijken. Als je het slijm tussen je wijsvinger en duim neemt en uit elkaar trekt kan je verschillende dingen zien. Wanneer het slijm echt uit elkaar getrokken kan worden en een draad vormt heb je die dag, twee dagen eerder of twee dagen later (meen ik) je eisprong. Dit is de eerste maand dat ik het uit probeer, maar het werkt echt, en  heb er al het een en ander van gelezen. Misschien een idee?

Dag dames!

Ik ben de laatste tijd ook goed naar mijn lichaam aan het kijken. Het verhaal over het cervixslijm lijkt bij wel te kloppen...Ik zou de komende dagen mijn vruchtbare periode moeten hebben. Ik heb ook op dit moment links onderin mijn rug steken...Kan dit er ook bij horen? Ik lees steeds over buikpijn en buiksteken, maar niks over pijn onderin je rug???

Gr. Jana

hoi , nou ik heb dus ook al vanaf mn eisprong links onderin pijn in mn rug ik word er gek van lopen gaat beter als zitten ik heb donderdag mn nod dus ik ga woensdag even testen en hoop voor een goeie uitslag .mn vriendin was wel zwanger die had ook last van dr rug vanaf de eisprong dus ik heb goeie moed succes verder

Terug
Bovenaan