is dit een fase of??alle tips welkom

hoi dames

denk ga toch maar even mn vraag plaatsen,want word er nu een beetje gek van haha...
sinds 2weken is caithlyn snachts weer wakker rond half 4 4 uur en wilt dan echt een fles met eten (heb der wel eens een uur laten drammen maar helpt niet)dan word ze vervolgens weer op 7uur wakker en eet dan weer een hele fles leeg
ze slaapt al heel lang door normaal snachts maar nu dus al 2weken niet erg vermoeiend weer hahaha
caithlyn is op zich een makkelijke eter maar de laatste tijd is het echt drama ze eet met moeite een broodje fruit gaat er ene keer wel in andere keer niet en ook met het warme eten gaat het dan goed en dan weer niet ze eet gewoon liever een fles blijkbaar

sommige zeggen dat ze voelt dat er een baby,tje aan komt en tot die tijd wilt zij ook weer baby zijn hahhaha

ja caithlyn was altijd een zware dame en hield graag van eten dit is vanaf januari al niet meer zo ze weegt ook nog maar net 10 kilo en ja ze beweegt nu ook veel meer maar ja

ik hoor graag tips

liefs mama van caithlyn

Hoi Patricia, Lenthe heeft dit nu ook.Zij is ook altijd een flinke dame geweest, althasns, als ik het vergelijk met haar zusjes, ze woog bij de geboorte 34oo gram, en de rest een halve kilo minder.
Lenthe heeft een normaal postuur alleen flinke bovenbenen.
Enfin, met het avondeten wil het de laatste tijd niet echt.Vind ze maar niets, brood en fruit gaan er altijd wel in.
Ze is nu 73 cm en weegt 9.7 kilo...
Misschien is het een fase, sinds 2 weken loopt ze los...en dan verbranden ze ook meer natuurlijk.
Wat het ook kan zijn...ze mogen nu grover voedsel eten he, volgens mij is dat ook wennen, als ik 's avonds iets heb geroerbakt, trekt ze zo de draadjes/sliertjes tauge of andere groenten er tussenuit.Vind ze blijkbaar niet lekker, daarvoor at ze alles op wat in haar mond kwam....
Ach, zolang   ze maar lekker blijft groeien maak ik me niet zoveel zorgen, doe jij dat wel moet je gewoon bij het cb of je huisarts aankloppen hoor!
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi Patricia,
Nog effe iets heel anders....
Jij was toch bij een opname van Derek Ogilvie geweest?
Was dat toevallig de uitzending die gisteravond op tv was?Ik kon me herinneren dat je ergens in april was geweest, vind  het een enorm interssant programma....Weet je nu al wat meer, of jullie in aanmerking komen voor een reading?
Groetjes Roos.

Hoi Patricia,

Jasmijn heeft dit ook. Opeens 's nachts wakker worden........pfffff heel vermoeiend. Dit word nu gelukkig steeds minder vaak. Eerst was het echt elke dag, maar na nu na ongeeer 2 weken is het niet meer elke nacht..... gelukkig.
Ook Jasmijn eet opeens niet goed haar brood meer. Normaal at ze met gemak 2 broodjes en nu mag ik blij zijn als er 1 naar binnen gaat.
Ik denk dat het gewoon een fase is...... tenminste.... ik maak me er (nog) niet druk om. Pas als het echt heel lang gaat duren, zal ik het eens op het cb neerleggen.
Maar als jij je wel zorgen maakt moet je dit gewoon aankaarten.

Ik zat gister ook Derik Oglivie te kijken en vroeg me hetzelfde af als Roos!

Liefs Trudi

hoi hoi dames

tnx voor jullie reacties, tzal wel ff zo horen:p

ja klopt ik was gister meerdere keren te zien bij derek int publiek maar je kan me mss wel elke week zien want zijn echt alle opnames door elkaar!
als hij het zwarte leren jasje aan heeft dan kun je me zien want daar was ik hahahahaha
helaas weinig voor ons bereikt mn zusje zus en broertje waren er niet bij
en we mogen in september terug komen maar dan met zn alle twas nu nog te vers

liefs

Terug
Bovenaan