Is dit een fase? Of..

<p>Nou ik vraag het me af of dit een fase is of niet..</p><p>Mijn zoontje is nu 5 maanden en 3 weken en sinds 2 weken is hij bloedje chagerijnig. Alles zit hem dwars, niks is goed en er kan geen lachje vanaf.</p><p>Ook slapen is weer een drama terwijl dit eigenlijk altijd goed ging. Ik sta nu elke avond en soms de namiddag hem slaperig te wiegen en hem de hele dag te entertainmen omdat alles maar 1 minuut interessant is. </p><p>Nu we weer een dag aangebroken dat de dag gelijk weer begint met brullen en gillen en de moed zakt mij een beetje in de schoenen. Want dit is niet herkenbaar..</p><p>Herkenning? Of..</p>

Tsja ik kan alleen maar zeggen dat sprongetjes dit gedrag kunnen verklaren.. mijn dochter van 6 mnd vindt ook niks lang interessant, maar dat was eigenlijk altijd al.. tot nu toe is alles een fase vind ik, het blijft wisselend, ook de nachten :) sterkte!

hey, zoontje van 4 maanden zit nu in de 4e sprong/fase.. idd heel huilerig niet willen slapen. hij lacht soms en na 1 min schrik ik me rot omdat hij keihard begint te krijsen omdat ie al verveeld is,. het is zo moeilijk en onvoorspelbaar gedrag! succes ermee en hopelijk gaat t snel over! wij zijn nu al 2,5 weken bezig.

Heel herkenbaar Izzy! Hier ook jantje huilt, jantje lacht. Niks is leuk, alles is oké en naar een minuut is het dus niet meer oké.
Niet leuk natuurlijk maar wel "fijn" dat hij niet de enige is. Hopelijk krijgen we allebei onze lachebekjes snel terug!

Heeel erg herkenbaar! Rond die tijd had mijn zoontje dat ook. En ik moet zeggen, met fases nog steeds. Lijkt me als ik je verhaal zo lees dat hij in n sprong zit. Ik moet zeggen dat mijn zoontje het ook vooral heeft, als hij iets wil wat hij nog niet kan. Hij wil dat gaan proberen, maar gaat m nog niet snel genoeg. Rond die leeftijd had hij dat heel erg met het niet vooruit kunnen. Hij lag dan op zijn buik en wilde graag naar voren, maar kon het nog niet. En zo n 3 weekjes verder, zo rond de 6 maanden, had hij het ineens door. Vanaf dat moment kon hij tijgeren.
Nu zit hij in n fase dat hij zich overal aan optrekt, maar dan? Hij kan nog niet lopen en weet dus niet goed wat hij nu dan moet doen. Dus weer frustratie op en top! Niet altijd even gezellig, maar hoort er nu eenmaal bij!

Succes ermee!!?

Grrr die sprongetjes bah hahaha! Valt ook altijd precies in mijn vakantie natuurlijk ? Ach af en toe maar even flink kietelen en van die lachbui extra genieten!

Terug
Bovenaan