A
Anoniem
Guest
<p><span style="font-size: 16px;">Dag dames,</span></p><p><span style="font-size: 16px;">Ik heb een vraagje.</span></p><p><span style="font-size: 16px;"> </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Ik zit met zo onzekerheid..</span></p><p><span style="font-size: 16px;"> Ik ben in behandeling met hormonen (injecties zodat de eitjes groot en rijp worden). Alleen hebben ze de laatste weken te veel laten stimuleren (omdat het traag ging), waardoor mijn dikke baarmoederslijmvlies vanzelf terug aan het afstoten was VOOR de eisprong. </span></p><p><span style="font-size: 16px;">De dokter zei dat ik een groot eitje heb en dat de eisprong wel zal plaatsvinden, maar dat de kans wel klein is omdat mijn baarmoederslijmvlies dun aan het worden is. Nu 7dagen na mijn eisprong heb ik bruin slijmverlies gekregen, zou het dan toch kunnen ? ( Wil niet blij zijn want als ik blij wordt voor iets dan gaat het altijd mis of gebeurd er iets negatiefs?) ..</span></p><p><span style="font-size: 16px;"> </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Iemand ervaring ??</span></p>