Is dit een innesteling ?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had vanmiddag steeds lichte steekjes onderin mijn baarmoeder,
nu heb ik steeds een gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar toch voelt het anders.

volgens een kalender zou het wel vandaag de innestelings dag moeten zijn.
de 14e word ik pas ongesteld, en ik ben elke maand altijd heel presies met ongesteldheid.

Zijn er hier mensen die een innesteling konden voelen ???

Groetjes beccie

Voor zover ik weet kun je de daadwerkelijke innesteling niet voelen maarrrr je kunt wel wat gerommel voelen in je baarmoeder als er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Dus, wie weet meid, ik hoop dat dat t is! Aftellen, nog 9 daagjes,..

Hoi!
Ik ben morgen 5 weken zwanger en ik heb ook steeds steken rechts onder in mn buik. Beetje ter hoogte van mn schaambeen en iets daarboven. Heb soms ook een pijnlijk gevoel in heel mn onderbuik, net of ik ongesteld moet worden. Het is bij mij de 28ste begonnen, NOD was de 30ste en is sindsdien niet meer over gegaan. Soms is het erger en voel het echt als flinke kramp. De 18e heb ik mn eisprong gehad (weet ik door ovulatietesten) en precies 10 dagen later heb ik die krampen gekregen. Dat is ongeveer wel de dag dat je een innesteling kunt hebben, dus ik hoop het voor je meid!! x Maris

Hay meid,

Volgens mij kan je dat niet voelen maar er zijn vast uitzonderingen!!!!

Ik hoop dat je gevoel klopt!

Spannend hoor!

xxxxxxxxxxxxx Jessica

ik moet het maar weer afwachten hihi,
mijn borsten doen wel heel erg pijn nu, maar dat heb ik elke maand wel wat, maar nu toch erger.
maarja we zullen wel zien.

Terug
Bovenaan