Is dit een innesteling?

Hallo allemaal,

even een vraagje, 17 januari was ik ongi en volgens mij had ik mijn ei rond rond 30/31 januari, gisteren verloor ik een beetje bruin bloed en vandaag een beetje bij afvegen, ik heb een beetje buikkrampen, of ik heb weer een blaasontsteking.
Kan dit al een innesteling zijn? Voor een ongi lijkt het me wat vroeg, iemand een idee wat dit kan zijn?

Liefs Fre
 
Innesteling bloed komt vrij weinig voor, ik zou gewoon even afwachten helaas kan je niet meer doen, vertrouw je het niet en denk je aan blaasontsteking even je urine laten testen

liefs
 
Helaas komt bloed volgens mij vaker van ongi (al dan niet op tijd) dan innestelling.
Komt idd vrij weinig voor. Ben zelf vier keer zwanger geweest en heb er geen ervaring mee. (wel heb ik een keer de innesteling gevoeld denk ik).
Maar het komt wel voor (innestelingsbloed) dus het zou kunnen ookal is de kans klein,
Maar je kunt idd niet meer doen dan wachten tot je kunt testen. Ga voor je duimen dat je zwanger bent
succes H
 
ik heb innestelingbloed gehad en dat had ik een paar dagen voordat ik ong zou worden. Hoop voor je dat het zo is. Ik had overigens geen krampen of iest dergelijks.
 
Terug
Bovenaan