Is dit een innestelingsbloeding of word ik nu al ongi????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nu snap ik er echt helemaal niks meer van. Vorige week zondag mijn eisprong gehad volgens ovulatietest. Verwacht rond a.s. zondag mijn NOD, is dus 14 dagen later.
Nu sinds vanmorgen wat bloedverlies, alleen bij het afvegen. Het komt niet in mijn onderbroek, maar het is wel meer als zomaar een paar druppels.

Wat moet ik hier nu van denken, wordt ik nu al ongi of kan dit nog een innestelingsbloeding zijn? Heb wel last van mijn onderbuik, verder nog steeds gevoelige borsten en af en toe misselijk.

Groetjes, Jetje

hoi jetje,

ik heb precies hetzelfde gehad. 2 weken geleden heb ik ook een soort van bloeding gehad. Ik dacht toen ook dat ik al weer ongesteld werd, maar tot nu toe is dit nog niet het geval. Ook ik heb last van steken in mijn buik, misselijkheid en pijnlijke borsten. Zal het dan toch zo zijn? Wie weet hier iets meer vanaf. Mijn nod is 14 maart. Vindt het allemaal wel spannend hoor!!!!!

Groetjes Westie

hoi jetje,

Ook ik heb dit de laatste keer gehad. Eerst na enkele dagen na de ovulatie een klein beetje bloed bij het afvegen. (ik dacht misschien innesteling) Na een week plotseling erg heftig ongi. Dit was te vroeg, dinsdag ipv zaterdag. normaal heb ik een heel regelmatige cyclus. Ben nu een half jaar met de pil gestopt, dus ik dacht dat mijn lichaam nu wel ontpilt was. Dus wat de bloedingen precies zijn geweest?????????? Ik hoop voor jou innestelingsbloeding. Veel succes en laat weten als het zo ver is hè?
Groetjes cinber  

Hoi meiden,

Nou het heeft doorgezet hoor, ik ben hartstikke ongi geworden  
Ik baal er wel flink van, want nu heb ik weer een cyclus van 27 dagen gehad, de vorige was 35 dagen (heb deze ronde wel tarwekiemoliecapsules gebruikt, die schijnen je cyclus ook te verkorten).   Ik heb zondag een week geleden ook duidelijk wel een eisprong gehad, heb ovulatietesten gebruikt namelijk.

Op zich wel weer een voordeel dat ik niet hoef te gaan zitten wachten of ik overtijd ben  en heb er deze maand ook geen test aan verspilt.
Nu maar weer snel op naar de volgende ronde, nummer 5 alweer.

Succes allemaal, groetjes Jetje.

Hoi Jetje,

Wat balen voor je. Ik ben zelf ook wel eens een paar dagen te vroeg, nooit te laat gelukkig.  Mijn NOD is 14 maart en we zitten in ronde 9.
Ik vind het zo spannend.

Jij succes. Evelise

Terug
Bovenaan