Is dit een innestelingsbloeding????????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Ik ben echt even de weg kwijt.
Ik ben in December gestopt met de pil, sindsdien niet meer ongi geworden.

Ik zou officieel over twee weken weer een nieuwe ronde in moeten gaan.
Ik verloor eergisteren bij afvegen roze slijm. Toen stopte het en gisteren wat rood bloed, nu heb ik twee dagen af en toe wat bloedverlies maar lang niet zo veel als normaal. Sinds gisteren ben ik erg misselijk en een afkeer tegen alles wat te eten valt, ik heb nu allemaal witte puntjes op mijn tepels en de aderen kun je steeds beter zien.
Ik voelde me dat laatste week al zo zwanger.....zo moe dat ik niet meer op mijn benen kon staan en heb een heel erg bol buikje.

Weet iemand of dit toch een innesteling kan zijn of is dit te veel daarvoor????

hoi

Het is even moeilijk in te schatten omdat je niet meer ongi bent geweest als je geen datum weet kan ik het eigenlijk niet zo goed vertellen,misschien dat je gewoon een test kunt doen dan weet je het meteen denk en zo niet kun je beter even afwachten.sorry heb niet zon goeie tip voor je omdat ik niet weet welke datum je   ongi bent geweest.laat je het nog even weten?gr wendy

Dat is dan inderdaad lastig om te zeggen. Maar een innesteling is zo rond 5 dagen na je eisprong.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben 11 december voor het laatst ongi geweest en als ik uitga van een cyclus van 31 dagen dan zou ik 14 maart weer ongi moeten worden

Terug
Bovenaan