Is dit een innestellingsbloeding?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit inmiddels in ronde 4 na een miskraam. Afgelopen woensdagmorgen een positieve ovulatietest op cyclusdag 16. Nu is het maandag, cyclusdag 21 en verlies ik een heel klein beetje lichtbruinig slijm/bloed? Afgelopen dagen al veel afscheiding gehad, zeer hoofd en opgeblazen gevoel. Zou dit een innestellingsbloeding kunnen zijn? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap niet gehad. Hoor graag jullie ervaringen. Dankjewel alvast!</p><p> </p><p> </p>

Hoi! Ik heb helaas geen antwoord voor je maar ben wel heel benieuwd of iemand dit herkend. Ik heb nu ook veel slijm met een beetje roze. Maar weet niet of ik ongesteld word of dat dit een innestelingbloeding is. Ik zou voor het eerst sinds de bevalling ongesteld weer zijn... dus ik heb ook geen NOD. Ik had vorige week idd veel afscheiding ook. Ik heb dit ook niet bij mijn 1e zwangerschap gehad.

Mm.. ja ik denk toch dat we een innestellingsbloeding hebben. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ook niet toen we nog niet bezig waren met kinderen. Lijkt me een goed teken dit en nu hopen dst de innestelling ook goed gaat. 

ik heb dit ook wel eens gehad, een beetje rozige lichtbruine afscheiding een week voor NOD en werd toch helaas ongesteld.
kan nog beide kanten opgaan verwacht ik.

Terug
Bovenaan