Is dit een miskraam of kan ik nog hoop hebben ?

<p>Hey,  Op 16 juli hield ik een positieve zwangerschaps test in mijn handen. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb en al een tijd niet ongesteld geweest was, mocht ik van de verloskundige op 20 juli lang komen. Dit om te kijken of ik niet al langer zwanger was, dit bleek niet zo te zijn op de echo was er Alleen een vruchtzakje te zien zonder vruchtje en ze gaf aan dat ik rond de 5 weken zwanger was.  vandaag 3 weken later opnieuw naar de verloskundige voor een echo, ze gaf aan dat het er niet goed uitzag en Het vruchtje pas 6 weken leek zonder kloppend hartje. ( er is wel iets gaan groeien is het vrucht zakje, er is duidelijk een vruchtje te zien )   Ze gaf aan dat het voor 95% zeker is dat het een miskraam word, maar voor de zekerheid ga ik komende maandag langs om te kijken of er toch niet iets veranderd is en ik niet misschien toch pas 6 weken ben.  Ik maak me nu hele erge zorgen omdat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik nu moet denken. Is er misschien iemand met zoon ervaring en hoe is dit bij jullie gegaan ? </p>
 
Wat een schrik. Op zo'n echo wil je zien dat het gegroeid is en vooral een kloppend hartje. 


ik heb met 7 weken een kloppend hartje gezien en bij 12 weken was het niet groter dan 9 weken en klopte het hartje niet meer  


ik hoop heel erg met je mee dat er een wondertje in je buik zit. Maar het klinkt helaas niet heel positief. 
 
echt verschrikkelijk voor u, ook al is het nog zo vroeg ik was me echt al aan het voorbereiden en ben er echt verdrietig van. Ik vind gewoon heel raar, omdat er met 5 weken niks te zien was in het vruchtzakje en nu wel een duidelijk verschil, mijn zoontje hebben ze ook te groot geschat via de echo, dus ik weet gewoon niet goed wat ik moet denken
 
Terug
Bovenaan